Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Antykoncepcja i brak okresu juz po 1 tabletce (3)

  • 27.01.2013 20:16:18

    Witam wcześniej uprawiałam seks z moim chłopakiem teraz postanowilam brac tabletki antykoncepcyjne dostalam okres (w terminie) i wziełam pierwsza tabletke antykoncepcyjna na drugi dzien nie mialam krwawienia mimo to wziełam kolejna tabletke na 3 dzien rowniez nie mam krwawienia. Co to moze oznaczac? ze jestem w ciązy? czy tak organizm reaguje na tabletki?

  • 27.01.2013 20:34:04
    Treść zablokowana przez moderatora
  • 27.01.2013 20:50:43

    to wgl jest na temat? potrzebuje konkretnej odpowiedzi a nie tekstu skopiowanego z internetu

Zobacz inne dyskusje

  • Witam, Ostatnimi czasy odczuwałam pieczenie pochwy, świąd. Zakupiłam...
  • arleta.b1
    Witam. Jestem po menopauzie. Od 3-ch lat cierpię z powodu dolegliwości miejsc...
  • Jakiś czas temu zauważyłam że mam 3 wargi sromowe mniejsze. Przynajmniej tak...
  • efffka
    Mam taką niecodzienną sytuacje przynajmniej dla mnie. Kilka tygodni temu dostałam...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/12220075_kobieta_mezczyzna_antykoncepcja_prezerwatywa_stosunek_zabezpieczenie_sex_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesCzym jest choroba weneryczna?
    Choroby weneryczne przenoszone są podczas stosunku płciowego...
    Twoja sugestia