Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Antykoncepcja i brak okresu juz po 1 tabletce (3)

  • 27-01-2013 20:16:18

    Witam wcześniej uprawiałam seks z moim chłopakiem teraz postanowilam brac tabletki antykoncepcyjne dostalam okres (w terminie) i wziełam pierwsza tabletke antykoncepcyjna na drugi dzien nie mialam krwawienia mimo to wziełam kolejna tabletke na 3 dzien rowniez nie mam krwawienia. Co to moze oznaczac? ze jestem w ciązy? czy tak organizm reaguje na tabletki?

  • 27-01-2013 20:34:04
    Treść zablokowana przez moderatora
  • Reklama

  • 27-01-2013 20:50:43

    to wgl jest na temat? potrzebuje konkretnej odpowiedzi a nie tekstu skopiowanego z internetu

    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • Wywołanie miesiączki Witam, za niecałe dwa tygodnie mam planowany zabieg, a tak się składa, że...
  • gulka w pochwie Z wczorajszej na dzisiejsza noc pojawila sie mi sporawa gulka co to jest???
  • Czy kiedykolwiek jest możliwość zajścia w ciąże.. Witam, my staramy się o dzidziusia już 2 lata, od 3 lat leczę się na...
  • Wynik prawidłowy - cd Chciałam się z Wami podzielić tym co u mnie dalej się dzieje. Obecnie 8...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/bakterie_istock_000003187348xsmall_cr-W300H200.jpgFot. iStockRzęsistkowe zapalenie pochwy
    Jest to zapalenie pochwy wywołane przez pierwotniaka –...
    Twoja sugestia