Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Atywia (286)

    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    03.02.2011 15:21:54

    Witam!
    Od kilku miesięcy okres mam dwa razy na miesiąc. Nie chce sie wykrwawić, byłam u 3 lekarzy który mi nie przepisał nic konretnego. Jedna Pani doktor przepisała mi tabletki hormonalne "Atywia" bez żadnych badań, cytologi czy usg. Pochodziłam po aptekach i nikt o tym lekarstwie nie słyszał, na żadnym z forum też cicho sza. Skład tego lekarstwa następujący 0,02 mg etynyloestradiolu i 2 mg dienogestu. Czy mam sie sugerować tym że tego lekarstwa nigdzie nie ma, praktycznie nikt go nigdy nie stosował ?

  • 05.02.2011 10:29:15

    Ja też mam przepisany ten preparat, ale mój lekarz zaznaczył że jest to nowość i w aptekach jeszcze go nie ma. Bez problemu został mi sprowadzony przez aptekę na drugi dzień. To są najnowsze tabletki antykoncepcyjne w miarę przystępnej cenie ok. 30 zł

  • 07.02.2011 16:49:30

    Mi również zostaly przepisane tabletki ''Atywia" jest to nowosc na rynku i dlatego nie ma ich w zadnej aptece.

  • 08.02.2011 12:43:50

    Ja tez mam przepisaną "Atywie" i powiem, że znalezienie jej w aptece jest praktycznie niemożliwe bo jest nowa i nawet niektóre apteki jeszcze nie mają możliwości jej sprowadzenia. Ja płaciłam za opakowanie 34zł, ale znalazłam apteke w internecie gdzie można kupić za za 29zł. Co do działania i ewentualnych skutków ubocznych na razie się nie wypowiem bo jeszcze jej nie biore, czekam na @

  • 08.02.2011 13:02:53

    Witam
    Ja Atywię biorę od dwóch dni. Przepisał mi ją mój ginekolog, ponieważ po ciąży bardzo pogorszyła mi się cera, a Atywia może właśnie być stosowana w leczeniu trądziku u kobiet. Podobno ma być rewelacyjna(to się okaże). jest to nowość na rynku. Mam pytanie czy któraś z Pań brała ją już nieco dłużej ode mnie??? Proszę o opinię na temat tych tabletek. Głównie interesują mnie skutki uboczne....

  • 08.02.2011 16:23:06

    Ja kupiłam bez problemu cena 25zł mam od ginekologa po badaniach hormonalnych w celu uregulowania hormonów i poprawy cery.

  • 08.02.2011 20:16:17

    Eh tez to mam i chciała bym sie bardzo dowiedzieć na ile jest skuteczny ten lek jako działanie antykoncepcyjne. Jest nowy i boje sie zacząć go używać zanim sie tego nie dowiem

  • 08.02.2011 22:13:25

    Kończę pierwsze opakowanie Atywii. Wcześniej stosowałam NuvaRing, niestety dostałam od niego trądzik. Atywia szybko się z nim uporała. Jeżeli chodzi o skutki uboczne-mój biust jest bardzo wrażliwy i pobolewa, zobaczymy jak będzie dalej. Pozdrawiam

  • 09.02.2011 01:02:17

    Ale jako środek anty jest skuteczny ?? na ile zabezpiecza ?? i jak bardzo mogę mu zaufać??

  • 09.02.2011 21:22:22

    Właśnie 4 dzień wzięłam Atywię i czuję się niezbyt.Ginekolog zapisał mi na trądzik i wyrównanie hormonów. Od dwóch dni pojawiają się zawroty głowy, brak apetytu, osłabienie a niedawno wymioty Właśnie zastanawiałam się czy odstawić, dlatego chciałam poznać opinie i weszłam na forum ale tak jak przypuszczałam nie za wiele znalazłam bo to jest nowość.Szkoda bo miałam nadzieję że jeden środek i moje dolegliwości się skończą

Zobacz inne dyskusje

  • Wątek: Pomocy
    Przedwczoraj rano mialam plamienie i wieczorem dostalam miesiacze wczoraj mialam a dzisiaj...
  • Wątek: Okres 3 dni
    Mam pytanie czy miesiaczka moze trwac 3 dni? Msc temu trwala 6dni a w tym miesiacu trwa 3 doby....
  • Mam problem Nie wiem od jakiego czasu, ale już dosyć długo, moja warga sromowa...
  • arleta.b1
    Witam. Jestem po menopauzie. Od 3-ch lat cierpię z powodu dolegliwości miejsc...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/bakterie_istock_000003187348xsmall_cr-W300H200.jpgFot. iStockRzęsistkowe zapalenie pochwy
    Jest to zapalenie pochwy wywołane przez pierwotniaka –...
    Twoja sugestia