Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Antykoncepcja

(4)

Ciąża ? Niekoniecznie ? Ta grupa jest dla Ciebie...

Temat: ból po stosunku (3)

  • 02-01-2012 22:05:19

    witam, mam problem, w sylwestra troche przecholowalismy z chłopakiem i kochalismy sie 3 razy po paru godzinach zaczeło bolec mnie całe podbrzusze i mam okropnie wzdety brzuch, jak siedze nie czuje bólu głownie gdy wstaje i chodze, co to moze byc?

  • Forumowiczka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    02-01-2012 22:24:41

    Za dużo seksu w zbyt krótkim czasie powoduje u kobiet bóle podbrzusza, wzdęcie brzucha, osłabienie, a nawet krwawienie u niektórych. To normalne. Sama się borykałam z potwornymi bólami brzucha. Pochwa itd są ''zmęczone'' i dają o sobie znać. Radziłabym ograniczyć dzienny seks, robić dłuższe odstępy. Jeżeli jednak po każdym jednym odbytym stosunku czujesz się identycznie, moze to świadczyć też o niedelikatności partnera.

    Image
  • Komentatorka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    02-01-2012 22:36:27

    dokladnie tak jak napisala lilqa moze to byc spowodowane tym ze partner byl niedelikatny.Albo za slabo bylas podniecona np.Jesli problem bedzie sie powtarzal nawet po jednym razie to idz do ginekologa

Zobacz inne dyskusje

  • Brałam tabletki antykoncepcyjne przez dłuższy czas. Zdecydowałam się na...
  • aminokwas
    Biorę Yaz od 2 lat, zawsze wszystko było w 100% w porządku. W czasie tego cyklu...
  • xkarolina92x
    Tabletki bralam ponad 3 lata. Ostatnia miesiaczke (krwawienie z odstawienia) dostalam 7/10/14...
  • witam nie wzięłam 3 ostatnich tabletek z opakowania. ostatnia wziełam w srode a w...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/tabletki_panthermedia_9169838-W300H200.jpgFot. PantherstockCzy można stosować doustną...
    Z tego powodu bardzo ważne jest stosowanie antykoncepcji w...
    Twoja sugestia