Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Co zamiast Diane, czy ktos wie? (1)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    01.02.2006 19:48:00

    Czy ktos wie... Przez pol roku bralam tabletki Diane na obnizenie testosteronu. Po tym czasie poziom sie unormowal. Od tego czasu minelo jakies pol roku i badania znowu wykazaly stan ponad norme. Do tego wszystkie objawy jak tlusta cera czy mocniejsze owlosienie wrocilo. Czy istnieja jakies inne lekarstwa, ktore dzialalyby na dluzej ?Czy sa jakies lekarstwa niehormonalne, np. ziolowe.? Przebywam teraz zagranica i mam utrudniony dostep do lekarza, dlatego zwracam sie do Was.











    Ola

    [ ta wiadomość była poprawiana przez: Olaa dnia: 01-02-2006 19:55 ]

    Ostatnia edycja: 01.02.2006 19:48:00

    Ola

Zobacz inne dyskusje

  • jw
  • Lekarz przepisał mi tabletki Azalia. Są to tabletki jednoskładnikowe więc w...
  • witam, uprawialam z chlopakiem petting, prawdopodobnie trochę preejakulatu (nie mial...
  • kobieta
    mam ogromny problem. wspolzylam ze swoim chlopakiem a zaraz po stosunku bardzo, ale to naprawde...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/juf15002_kobieta_ciaza_dom_ogrod_szczescie_brzuch_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesBól spojenia łonowego.
    Ból w obrębie spojenia łonowego spowodowany jego...
    Twoja sugestia