Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Czy ktoś przyjmuje tabletki AZALIA? (44)

  • 20-09-2008 08:27:00

    Od 3 tygodni biorę yabletki azalia jest ok. ale chciałam poznać inne opinie na ten temat.

    Ostatnia edycja: 20-09-2008 08:27:00
  • 20-09-2008 08:30:00


    Od 3 tygodni biorę tabletki azalia jest ok. ale chciałam poznać inne opinie na ten temat.
    Ostatnia edycja: 20-09-2008 08:30:00
  • 30-09-2008 16:17:00

    ja zaczelam dzisiaj brac azalie no i zobaczymy jak bedzie,kolezanka bierze iczuje sie swietnie pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 30-09-2008 16:17:00
  • 01-10-2008 08:49:00

    A ja wczoraj łyknęłam ostatnią tabletkę bo brałam najpierw cerazette, potem azalia i jakś dziwnie mi bez okresu. Zrobię trochę przerwy od tabletek.

    Ostatnia edycja: 01-10-2008 08:49:00
  • 02-10-2008 21:54:00

    Ja brałam Azalie przez dwa miesiące. W sumie było ok tylko cały ten okres miałam plamienia itp.*** to jest. Lekarz powiedział że przy mini pigułkach tak jest i teraz zaczęłam brać Antracept (tabletki dwuskładnikowe) Zobaczymy jak będzie

    Ostatnia edycja: 02-10-2008 21:54:00
  • 03-10-2008 20:15:00

    Kilka dni temu odstawiłam azalię, ale nie mam jeszcze okresu ani plamień.

    Ostatnia edycja: 03-10-2008 20:15:00
  • 24-12-2008 00:01:00

    Przyznam, że ja mam duży problem z tymi tabletkami, biorę je od pierwszego dnia miesiączki i mam ją już 13 dni!!!, sama już nie wiem, czy brać to dalej, czy sobie odpuścić???!

    Ostatnia edycja: 24-12-2008 00:01:00
  • 07-01-2009 18:12:00

    biore tabletki od dwuch dni czy moj partner moze sie sposzczac do srodka

    Ostatnia edycja: 07-01-2009 18:12:00
  • 21-02-2009 20:39:00

    witajcie

    może ktoś mi tu odpowie na moje wątpliwości...

    od kilku dni biorę Azalie, mój mały ma niewiele ponad 2 miesiące i karmię go piersią, dziś mam wrażenie że drastycznie zmniejszyła mi się ilość pokarmu czy to może być po tych tabletkach czy po prostu mały ma większy apetyt?

    Ostatnia edycja: 21-02-2009 20:39:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    23-02-2009 08:34:00

    Od większego apetytu dziecka przecież masz więcej pokarmu. Masz kontakt z doradcą laktacyjnym?

    Ostatnia edycja: 23-02-2009 08:34:00
    Image

Zobacz inne dyskusje

  • Witam,chciałabym odstawić pigułki wraz z końcem opakowania. Czy w takim...
  • Witam! Złapałam infekcję intymną-lekarz przepisał mi lek Gynalgin, mam...
  • Witam! Od lutego 2013 roku stosowałam Yasminelle jednak z racji tego ze mialam problemy ze...
  • izunia2351
    Witam, przez ostanie 3 lata nie miałam miesiączki i od stycznia zaczęłam...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/pe0068999_mezczyzna_okulary_badanie_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesZastosowanie zjawiska...
    Wykorzystanie zjawiska fotodynamicznego w medycynie przyniosło w...
    Twoja sugestia