Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: Dlaczego spoznia mi sie okres??? (11)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniżyszch opcji:


odpowiedz nowy wątek
obserwuj schowek
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    07-12-2007 01:19:00

    Moj problem to brak okresu... Wyglada to tak: okres zawsze mialam regularny 26 lub 27 dni. W minionym miesiacu dosc czesto uprawialismy sex z partnerem zawsze z zabezpieczeniem(prezerwatywy) Ostatni raz kochalismy sie 1 grudnia (w dniu kiedy powinnam dostac okres) Niestety do tej pory nie mam okresu. Ostatni okres mialam 05.11.07 wiec juz mozna mowic o 5 dniach kiedy spoznia mi sie okres.... Robilam testy (Quick Vue) w srode i w czwartek rano i byla tylko jedna kreska. Wiec jaka moze byc przyczyna wciaz nie pojawiajacego sie okresu???

    Ostatnia edycja: 07-12-2007 01:19:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    07-12-2007 13:20:00

    Niestety dalej nie mam okresu...

    Ostatnia edycja: 07-12-2007 13:20:00
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    07-12-2007 17:00:00

    mozliwe ze po prostu testy dały zły wynik...

    proponuję wizytę u lekarza..

    wiesz ( chyba) jak jest z prezerwatywami. one sama są marnym zabezpieczeniem przed ciążą. najjbezpieczniej łączyć je np..z globułkami. ale pisze to chyba juz po fakcie...

    Ostatnia edycja: 07-12-2007 17:00:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    08-12-2007 01:19:00

    Wielkie dzięki za podniesienie mnie na duchu... Mam nadzieje, że jednak jest inaczej, że testy się nie myliły i wciąż czekam aż dostane okres. Ja nie mogę być w ciąży...

    Ostatnia edycja: 08-12-2007 01:19:00
  • Wtajemniczona
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    08-12-2007 16:01:00

    Witaj! Zgłoś się lepiej do lekarza! To chyba by było najlepsze wyjście! Pozdro!

    Ostatnia edycja: 08-12-2007 16:01:00

    kalina

  • Reklama

    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    08-12-2007 16:16:00

    no cóż nie miałam zamiaru pisac ' nie martw się, pewnie nie jesteś w ciąży' bo i po co?...poprawić ci humor? sama wiesz jak jest. tak naprawdę to nigdy nie wiadomo ;/

    emikaw ma oczywiscie rację. Lekarz i wszytko jasne.

    Ostatnia edycja: 08-12-2007 16:16:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    09-12-2007 19:13:00

    Tak wiem roznie moze byc.. ale jakby nie patrzec zawsze uzywalismy prezerwtywy. I wszystko bylo ok. Wlasciwie dopiero w listopadzie rozpoczelam wspolzycie. Czy utrata dziewictwa i rozpoczecie wspolzycia moze byc powodem opozniajacego sie okresu??? Pozatym sam fakt, ze okres mi sie spoznia sprawia ze sama sie nakrecam a przez to bardziej stresuje... Bo jak dotad okres nie spoznial mi sie tyle czasu. Jak juz pisalam zazwyczaj bylo to 26 lub 27 dni czasem dochodzilo do 29. A dzis juz mozna mowic o 8 dniach... Wiem ze spozniajacy sie okres do 2 tygodni to niby nic strasznego ale mimo wszytsko boje sie...

    Ostatnia edycja: 09-12-2007 19:13:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    09-12-2007 23:08:00

    Pozostaje tylko czekać. Może robić testy?

    Ostatnia edycja: 09-12-2007 23:08:00
    Image
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    10-12-2007 16:38:00

    Na pewno zrobie jeszcze testy. Tylko kiedy wyniki będą bardziej wiarygodne??? Bo chciałabym mieć pewność... Po jakim czasie najlepiej zrobić testy???

    Ostatnia edycja: 10-12-2007 16:38:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    10-12-2007 20:08:00

    Domowe testy powinny wykryć ciążę po terminie okresu z 99% prawdopodobieństwem.

    Jeśli nie wierzysz im, możesz zrobić laboratoryjny test z krwi, który jest bardziej wiarygodny.

    Ostatnia edycja: 10-12-2007 20:08:00
    Image
  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • Julczek
    Od pół roku staram się z mężem o dziecko. Powinnam dostać okres...
  • aleksandrapaw
    Witam Mam 20 lat, rok temu zatwierdzono u mnie zespół policystycznych...
  • xpaulinaax3
    Pierwszy raz w życiu robiłam test ciążowy i nie wiem co myśleć,...
  • Anastazja75
    Miałam zrobioną Elektroresekcje szyjki macicy (LLETZ) i pobrano wycinek do badania...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/JYR27004_kobieta_ciaza_brzuch_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesBól brzucha w ciąży
    Ból brzucha w ciąży to często napadowe dolegliwości...
    Twoja sugestia