Serwisy Medforum
Reklama
Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: do P. Doktor-silny ból głowy podczas okresu (2)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniższych opcji:


odpowiedz nowy wątek
ulubione
  • do P. Doktor-silny ból głowy podczas okresu
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-12-2005 12:37:00

    witam,

    bralam tabletki ogolnie 3 lata, ostatnie to byly diane i od roku mialam straszne bole glowy podczas okresu trwajace kilka dni - bez przerw- z tego powodu odstawilam tabletki, ale glowa boli dalej, mam nieregularne cykle. wiec mysle ze ten bol glowy to nie od tabletek, chyba ze tabletki jeszcze do konca nie zostaly "wydalone" z organizmu i dlatego ten bol glowy. od konca ostatniego opakowania minelo juz 2 miesiace. I teraz nie wiem czy dalej zaczac stosowac tabletki czy lepiej nie.Prosze o odpowiedz. Eszystkim zycze szczesliwego Nowego Roku

    Ostatnia edycja: 30-12-2005 12:37:00
  • Reklama
  • do P. Doktor-silny ból głowy podczas okresu
    Komentatorka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    02-01-2006 11:12:00

    Spróbuj brać 3x1 aspiryny na już na 3 dni przed miesiączką i w czasie. Jesli nie pomoże trzeba iść do lekarza ogólnego albo neurologa. Pozdrawiam[addsig]

    Ostatnia edycja: 02-01-2006 11:12:00

    Ilona Królak

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • coola
    Plamienie w 16-18 dniu cyklu Witam. Jestem trochę zaniepokojona, bo ostatnią miesiączkę miałam 2...
  • zdenerwowana1111
    pomocyy !!! Witam, Moze zaczne od początku, miesiączki mam nieregularnie co 32 dni lub co...
  • Dariajus
    Dyskomfort po badaniu ginekologiczym Dzień dobry,obecnie jestem w 10 tygodniu ciąży, która do tej pory...
  • liliawodna
    pomocy! mam 17 lat i bardzo się martwię że mogę być w ciąży. Podczas...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mon117033_kobieta_ciaza_usg_plod_ojoimages-W300H200.jpgFot. ojoimagesPrawidłowa dieta ciężarnej z cukrzycą
    Cukrzyca to choroba często rozwijająca się skrycie, nie dająca...