Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: Escapelle a okres (7)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    16.03.2009 09:28:00

    Wzięłam tabletkę Escapelle 20godzin po niezabezpieczonym stosunku...


    Stosunek odbył się na 5dni przed spodziewanym okresem...(czyli mniej więcej w dniach niepłodnych)


    Wczoraj minął termin spodziewanej miesiączki. Chciała bym się dowiedzieć kiedy ona nastąpi po tej tabletce i jak duże są szanse na to że jestem może w ciąży?? Ponieważ po tabletce nie było żadnych objawów takich jak krwawienie nudności itp.


    Proszę o szybką i jasną odpowiedz!


    (gdybym wiedziała to bym nie pytała-to dla złośliwych)

    Ostatnia edycja: 16.03.2009 09:28:00

    kasia

  • Wtajemniczona
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    16.03.2009 09:46:00

    wg mnie niepotrzebnie brałaś escapelle. teraz cykl się na pewno rozreguluje a to kiedy pojawi sie miesiączka, to zależy od organizmu. na pewno może sie spóźnić i to mocno

    Ostatnia edycja: 16.03.2009 09:46:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    16.03.2009 09:52:00

    A czy to możliwe że przez wzięcie tej tabletki w dni niepłodne zaszła bym w ciąże??[addsig]

    Ostatnia edycja: 16.03.2009 09:52:00

    kasia

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    25.03.2009 16:56:00

    byłam dwa dni po okresie kiedy wzięłam escapelle. dwa tygodnie temu powinnam dostać miesiączkę ale jak na razie jej nie ma. nie wiem co sie dzieje. zrobilam dwa testy ciążowe oba dały wynik negatywny. do jak dużego roztrojenia może prowadzić escapelle i ile dni maksymalnie powinien spóźnić się okres po jej zażyciu? będę wdzięczna za informacje.

    Ostatnia edycja: 25.03.2009 16:56:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    26.03.2009 11:37:00

    W czasie niepłodności nie możesz zajść w ciążę, więc ani Escapelle, ani anty są niepotrzebnym sponsorowaniem producentów anty.





    To zależy od organizmu, jak bardzo Escapelle zaburzy cykl. Bywa różnie.

    Ostatnia edycja: 26.03.2009 11:37:00
    Image
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    24.04.2009 11:23:00

    Mam identyczny problem jak Ty.


    Szukałam wszędzie odpowiedzi. Na 4 dni przed okresem pękła nam prezerwatywa. Po 27h zażyłam Escapelle.Ginekolog zrobił mi USG i stwierdził, że jest ok. Jednak wczoraj (23 kwietnia) miałam dostac miesiączkę i nie dostałam. Powiem wam że od 19 kwietnia-pechowego dnia moje życie to koszmar, pierwszy raz taka sytuacja. Kolejny nieprzespany dzień, chodze jak cień. Zastanawiam się kiedy minie już to wszystko.

    Ostatnia edycja: 24.04.2009 11:23:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    24.04.2009 19:19:00

    Zupełnie zrozumiała reakcja.


    Może nie byłaś przed okresem, może byłaś na 100% niepłodna, a tabletka była zbędna i wywołała dodatkowy stres i zaburzenia cyklu.


    Świadomość płodności zapobiega temu.

    Ostatnia edycja: 24.04.2009 19:19:00
    Image
  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • xyz2506
    Dzień dobry,w 7 dniu cyklu doszło pomiędzy mną a chłopakiem do...
  • Anastazja25
    Pozwoliłam sobie napisać w dość "problematycznej" sytuacji...Podczas...
  • Asiula12
    Hej mam problem spóźnia mi sie okres ... Pojawia sie mi na majtkach biały sluz...
  • Aneta88
    Witam wczoraj byłam u ginekologa podczas badania stwierdzono u mnie dwa torbiele na lewym...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/MON068057_lekarz_pacjent_kobieta_gabinet-ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesZaburzenia wzrastania płodu
    Ograniczenie wzrastania płodu rozpoznaje się, gdy dwukrotnie...
    Twoja sugestia