Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: escapelle i okres... (67)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    21-06-2007 18:57:00

    12 dni temu wzięłam escaleppe (tabletkę 72h "po" ). No i miesiączka powinna wystąpić 10 dni po wzięciu tej tabletki... a dziś jest już 12 dzień... strasznie sie boje... (wiadomio czego ), no i mam pytanie kiedy ten okres może nadejść??? prosze o odp bo bardzo sie denerwuje



    P.S tabletkę wzięłam ok. 36h po stosunku
    [addsig]

    Ostatnia edycja: 21-06-2007 18:57:00

    czarnulka1724

  • 21-06-2007 22:29:00

    czemu mówisz, że ma wystapic 10 dni po? niekoniecznie, to róznie bardzo bywa. wszystko zależy od organizmu. okres może się spóźniać tak teoretycznie do siedmiu dni, ale praktycznie nawet i do 14-15 sie spóźnia. czasem pojawia się wcześniej. w drugiej dobie escapelle ma jeszcze naprawdę dużą skuteczność, koło 90%, więc spokojnie. poza tym, jak 12 dni temu ją wzięłaś, to już mozesz spokojnie wykonac test. może to Cię uspokoi

    Ostatnia edycja: 21-06-2007 22:29:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    22-06-2007 19:28:00

    dzięki dostałam okresu dziś o 2 w nocy co prawda nie spałam do 6.00 bo z bólu nie mogłam wytrzymać ale jestem szczęśliwa jak nikt na świecie dzięki wszystkim za wszystko

    Ostatnia edycja: 22-06-2007 19:28:00

    czarnulka1724

  • 24-06-2007 20:53:00

    Z informacji na ulotce można wyczytać, że po escapelle okres może się spóźnić lub przyjść wcześniej o 7 dni, więc nie powinnaś się była tak stresować. Pozdro

    Ostatnia edycja: 24-06-2007 20:53:00
  • 29-06-2007 00:11:00

    Pewnie jeszcze z tych nerwów Ci się okres spóźniał, chociaż nie napisałaś w której godzinie po brałaś tą tabletkę. Ale jak widzę wszystko jest dobrze, więc pozdrawiam i życzę mniej takich sytuacji.

    Maja

    Ostatnia edycja: 29-06-2007 00:11:00
  • 29-06-2007 17:55:00

    Hej, ja ostatnio zażyłam escapelle po 41h ! i wszytko sie dobrze skonczyło i też mi się okres spóźnił, ale na to moglo wpłynąc wiele rzeczy: stres, infekcja grzybicza i tabletka 'po". grunt, że juz jest wzystko bardzo w porządku pod tym względem. i jeszcze na dodatek jaka ulga! uff na to wyglada, ze to tak różnie bywa z reakcja naszego organizmu, ze nie da się tak ocenić, że dokładnie po ilus tam dniach ma wystapić okres! najważniejsze, że w końcu się pojawia i nie ma obaw o ciąże. trzeba nauczyc sie wyluzowywać w takich sytuacjach.



    ----> lena

    Ostatnia edycja: 29-06-2007 17:55:00
  • 04-07-2007 16:01:00

    Czyli.. ja escapelle zażylam w 1 dobie po stosunku i dostalam okres.. ale męczą mnie bole podbrzusza, a jeast już 2 miesiące po.. 2 miesiac też miesiączkuje.. czyli nie ma obaw o ciąże?

    Ostatnia edycja: 04-07-2007 16:01:00
  • 04-07-2007 16:11:00

    Do tego co wyżej dodam jeszcze,że robilam 3 testy, ostatni kiedy było 1,5 miesiąca po 'wpadce' i wyszedl negatywnie, okresy mam dość normalne, obfite jak zawsze.. mimo wszytsko bóle podbrzusza nasuwaja mi mysl,ze jednak mogę być w ciąży proszę Was o szybką odp.

    Ostatnia edycja: 04-07-2007 16:11:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    01-05-2008 11:54:00

    Witam.

    24.04.2008r. po nocnych wariacjach niestety ale pękła nam prezerwatywa;/ rano najszybciej jak mogłam udałam sie do ginekologa po receptę na "tabletkę po", zapisała mi espapelle. WZIĘŁAM JĄ 10 Godz PO STOSUNKU. W pierwszych dniach było wszystko okay (dzisiaj jest 7 dzień odkąd zażyłam escapelle) a mnie od jakich dobrych 3 dni pobolewa w podbrzuchu...

    Dziewczyny, wiecie czym ten ból jest spowodowany?? Mam nadzieję, że nie rozwija sie już we mnie jakaś dzidzia (tzn jeszcze nie teraz) Miała która z Was coś podobnego??

    Dodam jeszcze że czekam na okres, który ma przyjść ok 12-15.05.2008. Mam nadzieje że szybciutko mi odpowiecie bo ja dosłownie zaczynam wariować, im więcej o tym myśle tym gorzej. Tragedia...

    Ostatnia edycja: 01-05-2008 11:54:00
  • 01-06-2009 21:33:00

    hej.. mam pytanie.. mialam taka nie przyjemna sytuacje, kochalam sie z chlopakiem no i pezerwatywa nam poooszla... :/ oczywiscie pobiegłam po tabletki 72h było troche trudno je zdobyc :/ (zdazylo nam sie to w dniu kiedy skonczyl mi sie okres czyli mysle ze to dni nieplodne ale wzielam tabletke na wszelki wypadek...) .. po tygodniu znow dostalam 'okres' hm.. teraz spoznia mi sie miesiąc.. moja znaoma tez miala taka sytuacje ze przez pierwszy miesiac wogole nie mial okresu dopiero w 2 miesiacu i to sie jeszcze spoznil... ja mam nie reguralny okres.. boje sie strasznie.. myslicie ze to normalne? ze tak dlugo sie spoznia.. prosze o szybka odpowiedz..

    Ostatnia edycja: 01-06-2009 21:33:00

Zobacz inne dyskusje

  • W dni płodne uprawiałam z chłopakiem petting. Nie miał wytrysku, wiec sperma...
  • Okres spóźnia mi się już ponad 12 dni. Dodatkowo pojawiła sie u mnie...
  • Wątek: Bol
    Witam Jestem 2 dni po lyzeczkowaniu mam bardzo straszne bole po prawej stronie promieniujace az...
  • Czy ktoraś z Was,Szanowne Forumowiczki korzystała z usług dr. Roszkowskiego. Czy...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/ddl_0307b_092_kobieta_okno_wlosy_rozmyslanie_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesRak sromu
    Rak sromu stanowi niewielki odsetek wszystkich nowotworów...
    Twoja sugestia