Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: kiedy zrobić badanie PRL, TSH, FSH, LH (7)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    07.12.2005 09:40:00

    W którym dniu cyklu najlepiej zrobić powyższe badania. Dzisiaj jest mój 7 dc, na badanie wybieram się jutro, czy nie za późno?? Czy wyniki w 8 lub 9 dc cyklu będą miarodajne??





    Ostatnia edycja: 07.12.2005 09:40:00
  • 07.12.2005 11:34:00

    FSH i LH w 3 dc, potem LH ok 14 żeby zobaczyc czy jest skok i owulacja, TSH i prolaktynę w drugiej fazie cyklu, chociaż prolaktyne podobno można zrobić przez cały cykl, ja robiłam razem z LH i FSH


    Pozdrawiam.

    Ostatnia edycja: 07.12.2005 11:34:00
  • 27.01.2010 21:52:52

    Ja rowniez mam ten sam problem,dostalam skierowanie na FSH 3 dnia cyklu ale zatrzymala mi sie miesiaczka czy moge zrobic bez cyklu miesiaczkowego

  • 01.02.2010 20:27:21

    Witam.A ja zrobiłam badania.Co myślicie o tych wynikach PRL 1830 FSO8.16mlU LH18.93mlU.Czuje ze nie jest dobrze.

  • 17.04.2010 11:31:41

    witam serdecznie. dostałam skierowanie na PRL i TSH, wiem już że trzeba je zrobic w drugiej fazie cyklu, ale moje cykle trwaja przeciętnie 36 dni i nie wiem dokładnie kiedy mam jajeczkowanie. Teoretycznie powinnam mieć w 18 dniu, w połowie cyklu, ale różnie to bywa. Czy to znaczy że powinnam zrobić badanie ok 22 dnia cyklu?

  • 19.09.2010 14:51:30

    A jak wygląda badanie PRL?? mam się zgłosić na badanie w 7 dniu cyklu, a jak będe miała jeszcze miesiączkę to co? nie wiem co mam robić

  • 05.05.2011 13:26:05

    Witam

    Dostałam skierowanie na badania PRL, TSH, FSH, LH w 17 dc czy wyniki beda miarodajne, bo wszedzie jest napisane ze nalezy je robic w 3 dc?

Zobacz inne dyskusje

  • Mam przerost lechtaczki,wystapila maskulinizacja,strasznie sie poce.Ginekolog zauwazyl,ze macica...
  • Szukam informacji na ten temat.Moze juz ktos zaczal stosowac ten nowy lek?Jestem juz...
  • zakretka1
    Witam. Mam problem i proszę o pomoc. Zapomniałam wziąć tabletki...
  • ulahar
    Wątek: CIĄŻA
    JESTEM W SIÓDMYM TYGODNIU CIĄŻY. LEKARZ Z POWODU STANU ZAPALNEGO POCHWY...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/050906y0044_piersi_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesRak sutka
    Jest to najczęstszy nowotwór złośliwy u kobiet. Częstość...
    Twoja sugestia