Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: Krążki antykoncepcyjne Novaring !!!!! (1)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniższych opcji:


odpowiedz nowy wątek
schowek
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    17-12-2008 13:22:00

    Witam!

    Od 8 dni stosuję krążek antykoncepcyjny Novaring i mam duże plamienia. Czy to normalne? Czy powinnam wyjąć krążek, czy czekać aż to samo przejdzie? Czy ktoś tak miał? Proszę o rady i swoje opinie. Dziękuję
    [addsig]

    Ostatnia edycja: 17-12-2008 13:22:00

    czarnulka

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • gin2013
    Zagnieżdżenie- implantacja Od owulacji jeszcze kilka dni bolał mnie jajnik i macica, bóle były...
  • nana86
    Ciaza i bardzo niepokojace wyniki USG Pomocy! Witam, wlasnie przezywam najwiekszy koszmar swojego zycia a czytanie wszytkiego co tu piszecie...
  • kasiulenka4567
    brak miesiączki Witam. Mam 25 lat, miesiaczkuje od ponad 10. Moje cykle trwaja od 30 do 40dni. Obecnie jestem w...
  • Kasia9777
    Pierwszy raz 27 grudnia pierwszy raz kochałam sie z chłopakiem. Nie było prezerwatywy, ale...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mon154026_kobieta_tragedia_smierc_dziecko_mis_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesDni Krwi Pępowinowej - dowiedz się...
    Dni Krwi Pępowinowej to ogólnopolska akcja społeczna...
    Twoja sugestia