Serwisy Medforum
Reklama
Reklama

Forum: Antykoncepcja

(4)

Ciąża ? Niekoniecznie ? Ta grupa jest dla Ciebie...

Temat: Microgynon 21 (1454)

  • Microgynon 21
    08-09-2007 12:33:00

    No niestety nie na kazdego tabletki mają dobry wpływ i z tym trzeba sie liczyc ja mam to szczescie,ze u mnie jest ok)

    Ostatnia edycja: 08-09-2007 12:33:00
  • Microgynon 21
    13-09-2007 07:09:00

    witam, nazywam sie Olka i mam do Was pytanie



    co sie stanie jesli popełni sie tzw. falstart i przyjmie sie M21 przed pierwszym dniem cyklu?

    Ostatnia edycja: 13-09-2007 07:09:00
  • Microgynon 21
    13-09-2007 08:43:00

    hm.. przez pomylke czy celowo??

    nalezy sie wtedy zabezpieczac do konca opakowania m21



    Ostatnia edycja: 13-09-2007 08:43:00
  • Microgynon 21
    13-09-2007 08:52:00

    Nic się nie staniem tabletki będą działać prawidłowo, gdybyś wzięła dzień po okresie to wtedy musiałabyś się zabezpieczać do końca opakowania. Pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 13-09-2007 08:52:00
  • Microgynon 21
    13-09-2007 13:48:00

    nie celowo,

    poprostu wieczorem w dniu kiedy mialam dostac okres, dostalam lekkiego palmienia, myslalam ze to miesiaczka bo nigdy nie mialam zbyt obfitych, wiec od razu zazylam M21 (moja pierwsza tabletka w zyciu) ale nastepnego dnia, wszystko ucichlo, tak jakby moj okres trwal zaledwie noc i pol dnia... wiec chyba musialam sie pomylic i wzielam tabletke za wczesnie... dlatego zastanawiam sie jaki skutek moze miec ta pomylka i czy moge spokojnie brac M21 przez kolejne dni az do 7 dniowej przerwy?

    Ostatnia edycja: 13-09-2007 13:48:00
  • Reklama
  • Microgynon 21
    15-09-2007 11:12:00

    moze to byl okres,ale popsrotu tabletki tak zadzialaly,bierz normalnie do konca opakowania,ale staraj sie zabepieczac

    Ostatnia edycja: 15-09-2007 11:12:00
  • Microgynon 21
    23-09-2007 22:09:00

    dziewczęta proszę o pomoc!

    dzisiaj powinnam połknąć pierwszą tabletkę(pierwszy dzień okresu), ale przyspieszył mi się o 2 dni i jeszcze nie wykupiłam tabletek.czy mogę wziąć jutro czyli w drugim dniu okresu???

    Ostatnia edycja: 23-09-2007 22:09:00
  • Microgynon 21
    23-09-2007 22:17:00

    Witam! Ja bralam microgynon 3 lata potem odstawilam bo chcialam zajsc w ciaze i topiero po roku czasu sie udalo a przez ten caly czas nic.Pozdro

    Ostatnia edycja: 23-09-2007 22:17:00
  • Microgynon 21
    28-09-2007 00:32:00

    Brałam microgynon i nie miałam żadnych skutków ubocznych, później zmieniłam na Diane35 przy pierwszym opakowaniu krwawiłam 2 tygodnie - lekarz powiedział, że to normalne. Poszłam do innego ta powiedziała, że Diane powinny brac kobiety przed menopuza a nie 20 latki bo estrogen zawarty w nich jest źle przyswajany prze jajniki - &quotrają jajniki" - tak to określiła.

    A za przyrost wagi moje kochane odpowedzialne są męskie hormony a takowych w tabletkach anty, o których mowa, nie uświadczysz. Więc to, że tyjecie to działanie podświadomości!!!

    Podświadomie myślisz, że skoro bierzesz pigułki to przytyjesz i tak też się dzieje. Poczytajcie o hormonach!!!

    Ostatnia edycja: 28-09-2007 00:32:00
  • Microgynon 21
    28-09-2007 00:33:00

    Brałam microgynon i nie miałam żadnych skutków ubocznych, później zmieniłam na Diane35 przy pierwszym opakowaniu krwawiłam 2 tygodnie - lekarz powiedział, że to normalne. Poszłam do innego ta powiedziała, że Diane powinny brac kobiety przed menopuza a nie 20 latki bo estrogen zawarty w nich jest źle przyswajany prze jajniki - &quotrają jajniki" - tak to określiła.

    A za przyrost wagi moje kochane odpowedzialne są męskie hormony a takowych w tabletkach anty, o których mowa, nie uświadczysz. Więc to, że tyjecie to działanie podświadomości!!!

    Podświadomie myślisz, że skoro bierzesz pigułki to przytyjesz i tak też się dzieje. Poczytajcie o hormonach!!!

    Ostatnia edycja: 28-09-2007 00:33:00
    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • przesuwanie okresu przez tab anty a nie stosowanie ich normalnie Dziewczyny proszę o rade ! okres miałam dostać 2 sierpnia ale w związku z...
  • krwawienie/plamienie na poczatku blistra Witam.chcialam prosic o pomoc w moim przypadku, moze ktoras z Was miala podobnie. A wiec tak:...
  • latawcowa
    PRoszę o odpowiedź. Tydzień temu (19 lipca) skończył mi się okres. W połowie czerwca 2015...
  • zaneta271
    odstawienie antykoncepcji Czesc. Mam taki maly problem. Ok 2 miesiecy temu odstawilam plastry antykoncepcyje gdyz z...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/brzuch_jajniki_bol_panthermedia_a15803618_cr-W300H200.jpgFot. PantherstockDolegliwości związane z przyjmowaniem...
    Wszelkie dolegliwości pojawiające się w trakcie stosowania...