Dzień dobry,Dokuczał mi trądzik na plecach, dekolcie, twarzy oraz nadmierne...
Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta
Temat: Mięśniak wykryty w ciąży :( (1)
- http://www.forumginekologiczne.pl/forum/miesniak-wykryty-w-ciazy/watek/554852/1.html#p554852http://www.forumginekologiczne.pl/forum/miesniak-wykryty-w-ciazy/watek/554852/1.html Mięśniak wykryty w ciąży :( Gość
Witam, mam 31 lat, jestem w 31 tygodniu ciąży. Tydzień temu na badaniu USG, lekarz stwierdził, że mam mięśniaka, nic więcej nie powiedział. Tego samego dnia trafiłam do szpitala z powodu problemów urologicznych (mam założony cewnik na nerce) i przy okazji ginekolog zrobił mi ponownie USG i także potwierdził mięśniaka, powiedział też że jest dość duży...
Jestem w szoku. Od marca jestem pod stałą kontrolą lekarzy ginekologów ze znanej Warszawskiej prywatnej kliniki i żaden do tej pory tego nie zauważył??? Od samego początku jak tylko zaszłam w ciążę i macica zaczęła się powiększać, czułam kłujący ból po prawej stronie u dołu brzucha, o czym mówiłam lekarzowi. Miałam też plamienia 2 razy w pierwszych miesiącach ciąży, myślałam, że to poronienie, ale z dzieckiem zawsze było wszystko w porządku, USG ginekologiczne miałam na comiesięcznej wizycie i nikt nigdy nie zauważył mięśniaka? USG ciążowe - 3 razy i dopiero lekarz na ostatnim potwierdził, ze go mam. Kiedyś (październik) na wizycie kontrolnej powiedziałam że mnie boli ta prawa strona, a lekarz, powiedział, że nie wolno dotykać dołu brzucha, bo to może wywoływać skurcze.
Obecnie, bardzo mnie uwiera i kłuje, w każdej pozycji. Przeraża mnie najbardziej fakt, że, może skoro lekarze nie widzieli mięśniaka przez tyle czasu a teraz nagle twierdzą, że jest duży, to znaczy, że urósł tak szybko i może być złośliwy.