Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Okres po 16 dniach. POMOCY!!!! (2)

  • Okres po 16 dniach. POMOCY!!!!
    30-04-2009 11:21:00

    Błagam - jestem w kropce. Mam 25 lat i odkąd pamiętam regularny okres co 30 dni (sam okres trwał 6.7 dni). Ale ostatni, mimo że dostałam o odpowiedniej porze trwał tylko 3 dni. Nie ustał jednak ból piersi (piersi bolą mnie na kilka dni przed okresem, gdy dostanę okres ból przechodzi). Piersi bolały mnie aż do dziś, ale DOSTAŁAM OKRES PO 16 dniach. Zazwyczaj mam bardzo bolesne miesiączkowanie, teraz mnie tylko ćmi, a krwawienie jest bardzo małe. Co prawda od miesiąca czasu zmieniłam tryb życia. Chodzę 4 razy w tygodniu na 1,5 godz. aerobik i 2 razy w tygodniu na 30 min. sauny oraz zdrowiej się odżywiam, ale to chyba nie jest powód. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co może być przyczyną? Boję się, że to coś poważnego, a chcieliśmy się niedługo z mężem starać o dziecko....

    Ostatnia edycja: 30-04-2009 11:21:00
  • Reklama

  • Okres po 16 dniach. POMOCY!!!!
    30-04-2009 11:32:00

    spokojnie zmiana trybu życia szczególnie na takie bardziej aktywny może spowodować takie zmiany...myślę, że poczekaj spokojnie do następnego okresu

    Ostatnia edycja: 30-04-2009 11:32:00
    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • Zmiana Yasminelle na Lesinelle Od kilku miesięcy biorę tabletki Yasminelle. Ostatnio w aptece z racji braku tabletek...
  • zespół policystycznych jajników Witam mam stwierdzone PCO ale nie mogę się leczyć ponieważ mam problem z...
  • Torbiel jajnika - leczenie Mam od 1 miesiaca torbiel jajnika 58x37mm. Po miesiacu sie nie zmniejszyla. Lekarka mowila, ze...
  • Plamienie Powinnam dzisiaj dostać miesiączkę i tak jak co miesiąc mam silne objawy,...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/2008_11_27_4006_cr-W300H200.jpgFot. medforumHirsutyzm
    Jest to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych,...
    Twoja sugestia