Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: okres w czasie brania tabletek antykoncepcyjnych... (105)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    01.05.2008 16:40:00

    Witam, już prawie rok biorę tabletki antykoncepcyjne novynette, ostatnio przy 5 dniu przyjmowania kolejnego opakowanie tabletek dostałam okresu. Wcześniej wszystko było w porządku przy zakończeniu opakowania w przerwie 7 dniowej dostawałam miesiączki, a teraz coś jest nie tak;/ Proszę o radę. Pozdrawiam

    Przestań ciągle głosować na moją wypowiedź

    Ostatnia edycja: 17.09.2011 23:31:35

    "Każda istota na Ziemi umiera samotnie"

  • 01.05.2008 17:22:00

    czesc tez tak mialam przy 14 tabletce mialam okres a teraz sie okazalo ze jestem w ciazy i to z tabletek ja pier......oleten okres podczas brania tabletek mialam 1 03 08 potem juz niemialam a wczoraj polecial mi dwie kropelki krwi....ale lekarz powiedzial ze nic sie niedzieje

    Ostatnia edycja: 01.05.2008 17:22:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    05.05.2008 12:24:00

    Kiedy zorientowałaś się, że jesteś w ciąży?

    Ostatnia edycja: 05.05.2008 12:24:00
    Image
  • 14.05.2008 09:02:00

    Dziewczyny, nie straszcie mnie..ja mam identyczna sytuacje..jestem dokladnie w polowie brania tabletek novynette i nagle wczoraj dostalam okres..biore je ponad pol roku juz, ale wczesniej bralam ponad 3 lata, pierwszy raz zdarzylo mi sie cos takiego, ale myslalam, ze to mze przez ostatnie wyjazdy i stres..boje sie troche bo bylam w Azji sluzbowo na 2 tygodnie i ze cos sie w moim organizmie przestawilo. Bralam w sumie tabletki z duzym opoznieniem ale codziennie....

    Ostatnia edycja: 14.05.2008 09:02:00
  • 14.05.2008 13:22:00

    Jeśli przyjmowałyście pigułki nieregularnie lub zapominałyście no to efektem jest ciąża!



    A tak dla uściśnienia - podczas stosowania pigułek nie ma okresu tylko krwawienie z odstawienia!

    Ostatnia edycja: 14.05.2008 13:22:00
  • 14.05.2008 13:39:00

    A jezeli byly tabletki przyjmowane regularnie i nie pominieto zadnej?

    jaka przyczyna moze byc wczesniejszego krwawienia?

    Ostatnia edycja: 14.05.2008 13:39:00
  • 14.05.2008 13:42:00


    14-05-2008 o 13:39, gość :

    A jezeli byly tabletki przyjmowane regularnie i nie pominieto zadnej?

    jaka przyczyna moze byc wczesniejszego krwawienia?




    Nie tolerancja składników pigułki przez organizm.

    Nadżerka.
    Ostatnia edycja: 14.05.2008 13:42:00
  • 14.05.2008 13:47:00

    to najczesciej wystepuje przy pierwszym opakowaniu tabletek, ale przy np. 3 lub pozniejszym jest to dziwne.

    Ostatnia edycja: 14.05.2008 13:47:00
  • 14.05.2008 14:02:00

    Idź do lekarza i się dowiesz co się dzieje!

    Ostatnia edycja: 14.05.2008 14:02:00
  • 14.05.2008 14:11:00

    Cytat

    Nie tolerancja składników pigułki przez organizm.



    Jesli taka nietolerancja występuje mozna zajśc w ciaze?

    Ostatnia edycja: 14.05.2008 14:11:00

Zobacz inne dyskusje

  • Witam, Ostatnimi czasy odczuwałam pieczenie pochwy, świąd. Zakupiłam...
  • zdesperowana2120
    Wątek: brak okresu
    juz z dwa tyg temu powinnam dostac okres, a nie mam go do dzis. zamiast tego mam jakis dziwny...
  • Wątek: Pomocy
    Przedwczoraj rano mialam plamienie i wieczorem dostalam miesiacze wczoraj mialam a dzisiaj...
  • efffka
    Mam taką niecodzienną sytuacje przynajmniej dla mnie. Kilka tygodni temu dostałam...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mya03518_brzuch_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesNadżerka szyjki macicy - powracający...
    To ubytek tkanki nabłonkowej wokół ujścia zewnętrznej...
    Twoja sugestia