Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: ovula nabothi.... (4)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniższych opcji:


odpowiedz nowy wątek
ulubione
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    10-01-2006 07:29:00

    Witam!mam 30lat i problemy z miesiączką od zawsze jak tylko pamiętam, ciągle się spóźniała,nigdy nie była na czas z wyjątkiem okresu czasu kiedy zazywałam tabletki antykoncepcyjne,ostatnio nie dość że pojawia się miesiączka raz na 48dni to przedłuża się plamienie po niej, taka brązowa wydzielina ciągnie się już 3dzień z rzędu od momentu kiedy zakończyłam krwawić, co to ma znaczyć?czy ktoś mi podpowie?mam stwierdzone tzw pęcherzyki nabota na szyjce macicy, co z tym ?mialam skierowanie na zabieg na usuniecie ich ale w szpitalu stwierdzono ze szyjka macicy jest w dobrym stanie i ze mam jeszcze czas by dokonać teo zabiegu, cytologia 2st,skończyło się na elektrokoagulacji, czy te brudzenie to moze być coś poważnego?proszę o pomoc

    Ostatnia edycja: 10-01-2006 07:29:00

    Kasia

  • Komentatorka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    10-01-2006 10:38:00

    Nieregularność miesiączek sygnalizuje problemy hormonalne. Ile czasu minęło od elektrokoagulacji ? Plamienie jest przejściowym problemem lub nadżerka jeszcze się nie wygoiła (warto skontrolować jesli palmienie będzie się przedłużać). Trzy dni brudzenia po miesiączce to jeszcze nie jest nic poważnego. Pozdrawiam[addsig]

    Ostatnia edycja: 10-01-2006 10:38:00

    Ilona Królak

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    10-01-2006 10:56:00

    dziekuje za odpowiedź, eletrokoagulacja byla rok temu, to juz druga w moim zyciu,pierwsza byla po pierwszym dziecku w 97roku, w 2002 urodzilam 2 dziecko, dzieci mi juz wystarczy, wybiore sie do lekarza,tylko poczekam az skonczy sie to plamienie bo moze bedzie chcial wykonac cytologie,pewnie by sie przydala, a co z tymi pecherzykami nabota,co to jest czy to grozne?czy z tego moze byc rak?bo nie bardzo rozumiem,pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 10-01-2006 10:56:00

    Kasia

  • Reklama

  • Komentatorka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    10-01-2006 11:02:00

    Torbiele nabota powstają gdy są zatkane niektóre gruczoły wydzielające śluz. Śluz gromadzi się pod nabłoniekm na szyjce macicy i tworzy torbielki. Jesli nie są duże nie trzeba ich usuwać, nie złośliwieją. Pozdrawiam[addsig]

    Ostatnia edycja: 10-01-2006 11:02:00

    Ilona Królak

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • blazenight
    Silne bóle Witam, od kilku lat mam bardzo bolesne miesiączki. Mam 22 lata, miesiączkuję od...
  • kingusa1995
    co zrobic witam mam taki problem jestem tu nowa robiłam cztery testy wyszły pozytywnie...
  • Sylwuchaaa
    Czy to ciążą.? Hej nie potrafie jeszcze się poruszać na tym forum, wiec mam andzeiej, z enie...
  • nataa00
    Jak dowiedzielyscie sie ze jestescie w ciazy? Witam kobietki chcialabym sie dowiedziec jak to u Was bylo z zajsciem w ciaze. Jak sie...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/kobieta_nalog_alkohol_shutterstock-W300H200.jpgFot. shutterstock.comKomunikat w sprawie zakazu picia...
    Od pewnego czasu do Państwowej Agencja Rozwiązywania...
    Twoja sugestia