Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: plastry + plamienie = ciąża??? (1)

  • 15.01.2007 22:17:00

    Czesc! Od szesciu miesiecy stosuje plastry Evra i nie odczuwalam do tej pory zadnych skutkow ubocznych. Tym bardziej zaniepokoilo mnie plamienie (maź, a raczej galaretka o brazowym zabarwieniu) jakie pojawilo sie u mnie po przyklejeniu trzeciego plastra w cyklu. Wiem, ze niewielkie krwawienie czy plamienie moze byc skutkiem ubocznym stosowania plastrow, ale z tego co wyczytalam to moze sie pojawic przy pierwszym czy drugim opakowaniu, a ja mam juz szoste... Dzis, czyli w ostatnim dniu przed zdjeciem plastra zrobilam test ciazowy, ktory dal wynik negatywny, ale nie wiem czy owo plamienie nie wypaczylo jego wyniku. Bede z niecierpliwoscia wyczekiwac jutro okresu... ale moze ktos z Was byl w podobnej sytuacji i moze mi cos doradzic? Czy to mozliwe zebym byla w ciazy? Z gory dziekuje za pomoc! PA!

    Ostatnia edycja: 15.01.2007 22:17:00

Zobacz inne dyskusje

  • mielecka
    Szukam dobrego ginekologa we Wrocławiu. Doradziłybyście mi kogoś? Najlepiej,...
  • Dzień dobry, pragnę prosić o opinię bardziej doświadczone osoby....
  • Panie Marcinier,jestem jak ta Pan koleżanka, też dwa dni po stosunku (czyli dziś)...
  • borsuk9w
    ostatnio miałam problemy z kręgosłupem i szukałam różnych info....
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/12220075_kobieta_mezczyzna_antykoncepcja_prezerwatywa_stosunek_zabezpieczenie_sex_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesCzym jest choroba weneryczna?
    Choroby weneryczne przenoszone są podczas stosunku płciowego...
    Twoja sugestia