Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: plastry + plamienie = ciąża??? (1)

  • 15-01-2007 22:17:00

    Czesc! Od szesciu miesiecy stosuje plastry Evra i nie odczuwalam do tej pory zadnych skutkow ubocznych. Tym bardziej zaniepokoilo mnie plamienie (maź, a raczej galaretka o brazowym zabarwieniu) jakie pojawilo sie u mnie po przyklejeniu trzeciego plastra w cyklu. Wiem, ze niewielkie krwawienie czy plamienie moze byc skutkiem ubocznym stosowania plastrow, ale z tego co wyczytalam to moze sie pojawic przy pierwszym czy drugim opakowaniu, a ja mam juz szoste... Dzis, czyli w ostatnim dniu przed zdjeciem plastra zrobilam test ciazowy, ktory dal wynik negatywny, ale nie wiem czy owo plamienie nie wypaczylo jego wyniku. Bede z niecierpliwoscia wyczekiwac jutro okresu... ale moze ktos z Was byl w podobnej sytuacji i moze mi cos doradzic? Czy to mozliwe zebym byla w ciazy? Z gory dziekuje za pomoc! PA!

    Ostatnia edycja: 15-01-2007 22:17:00

Zobacz inne dyskusje

  • beemka
    Od wielu miesięcy wychodzą mi w posiewach liczne pałeczki kwasu mlekowego, w...
  • samanthabels
    Hej, postaram sie szybko strescicBralam antykoncepcje praktycznie 2 lata, zerwalam z chlopakiem...
  • Stroskany
    Witam. Mojej dziewczynie spóźnił się okres 6 dni, ma nieregularne...
  • Witam. We wrześniu zostałam mamą. Poród bez komplikacji siłami...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/bakterie_istock_000003187348xsmall_cr-W300H200.jpgFot. iStockRzęsistkowe zapalenie pochwy
    Jest to zapalenie pochwy wywołane przez pierwotniaka –...
    Twoja sugestia