Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Primolut Nor - brak efektów a dalsza terapia. (2)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    26-05-2011 08:50:56

    Mam nieregularne cykle miesiączkowe. Okres pojawia się czasami raz na 11 miesięcy. Lekarz stwierdził, że powodem jest niedorozwój macicy. Zapisał Primolut Nor by wywołać miesiączkę. Po 5 dniach stosowania (2x1tb) okres miał się pojawić do 3 dni. W tym momencie mija dzień 5 a okresu jak nie było tak nie ma. A ja nie wiem co robić.
    Lekarz zapisał mi jako dalszy etap terapii Artizie, pierwsza tb miałam wziąć 1 dnia okresu. Zacząć tabletki mimo braku miesiączki czy wstrzymać się jeszcze do końca tygodnia?

  • Reklama

  • 23-06-2012 23:04:05

    mam to samo pytanie co poprzedniczka???? czy moze mi ktos pomoc i udzielic fachowej odpowiedzi???

    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • Nuvaring wyjęty po 14 dniach Hej!Bardzo proszę Was o pomoc, ponieważ wizytę u ginekologa mam...
  • Pozytywny test owulacyjny w 21dc Witam wszystkich, w tym cyklu miałam monitoring owulacji została ona stwierdzona 15...
  • dziwny okres Otóż mam cykle 28 dniowe i miesiaczkuje regularnie, od 3 miesięcy troszkę...
  • zaczerwienione wargi sromowe Hej. Mam problem. Mam 16 lat i od jakiegoś roku zauważam,,w środku,, na wargach...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/juf15002_kobieta_ciaza_dom_ogrod_szczescie_brzuch_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesBól spojenia łonowego.
    Ból w obrębie spojenia łonowego spowodowany jego...
    Twoja sugestia