Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: przedłużający się okres (4)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniżyszch opcji:


odpowiedz nowy wątek
obserwuj schowek
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    15-03-2007 21:24:00

    Witam! 10 dni temu dostalam okres, ktory byl o 2 tygodnie za wczesnie. pobieglam od razu do lekarza po tabletki, gdyz mam teraz stalego chlopaka. zaczelam brac tabletki i niestety moj okres nie chce sie teraz skonczyc zazwyczaj trwa on 5-6 dni, teraz jestem juz na etapie lekkiego plamienia. zastanawiam sie czy jest to spowodowane tabletkami( "hormony szaleja&quot i w ktorym momencie powinnam zaczac sie naprawde martwic, ze moj okres trwa za dlugo?

    bede bardzo wdzieczna za chocby krotka odpowiedz!

    Ostatnia edycja: 15-03-2007 21:24:00
  • Forumowiczka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    16-03-2007 18:06:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    17-03-2007 15:58:00

    dziekuje za dobry link

    Ostatnia edycja: 17-03-2007 15:58:00
  • Reklama

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    05-06-2007 08:34:00

    dziekuje za link!!!!

    na szczęście okres już minął po 2 dniach brania duphastonu więc moje zmartwienie zniknęło...teraz musze wybrać to opakowanie a następnie mam zacząć brać tabletki antykoncepcyne....brałam jasminelle ale podobno są za słabe jdk dla mnie....macie jakieś propozycje...słyszalam że troche mocniejsze są jasmin

    Ostatnia edycja: 05-06-2007 08:34:00

    anula

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • mania93
    Witam Od kilku tygodni zauważyłam pewien problem związany z moimi piersiami. Na...
  • Myszka993
    Hej..sluchjcie mam problem bo nie wiem czy jestem w ciazy a panicznie boje sie zrobic test..Moze...
  • bryszka
    golenie myszki czaad
  • x6Dominika6x
    Wątek: co to??
    To tak. 2 miesiące temu urodziłam zdrowego, ślicznego synka za pomocą vacum....
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/RHY30007_kobieta_ciaza_truskawki_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesZmniejszenie lub brak przyrostu masy...
    Niedostateczny przyrost masy ciała w trakcie ciąży.
    Twoja sugestia