Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Antykoncepcja

(4)

Ciąża ? Niekoniecznie ? Ta grupa jest dla Ciebie...

Temat: Przy tabletkach antykoncepcyjnych należy brać tabletki osłonowe? (3)

  • Przy tabletkach antykoncepcyjnych należy brać tabletki osłonowe?
    Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    08-07-2013 22:49:02

    Witam .
    Przez ok. miesiąc brałam lek provera 10 mg na torbiela, torbiel się wchłoneła i teraz profilaktycznie biorę tabletki antykoncepcyjne Midiana . Czy do tych leków powinnam brać tabletki osłonowe ( podobno provera to bardzo silny lek ) . Spożywanie tych leków bez żadnych osłonowych może mieć jakieś skutki uboczne ?

  • Przy tabletkach antykoncepcyjnych należy brać tabletki osłonowe?
    Forumowiczka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    10-07-2013 00:37:00

    Przy antykoncepcji hormonalnej nie musisz brać leków osłonowych. Jest nowy suplement diety Asequrella przeznaczony do ochrony przy antykoncepcji doustnej.

  • Reklama

  • Przy tabletkach antykoncepcyjnych należy brać tabletki osłonowe?
    Ekspert na forum
    10-07-2013 20:26:11

    Nie ma cudownych leków osłonowych, które zabezpieczyłyby przed działaniami niepożądanymi doustnych środków antykoncepcyjnych. Jeśli ma Pani predyspozycje do kamicy pęcherzyka żółciowego, zakrzepicy kończyn dolnych, pali pani papierosy, pije alkohol, nie kontroluje się u ginekologa, to myślę, że stosowania suplementów diety niewiele pomoże. Trzeba mieć na uwadze, że u pewnej grupy kobiet doustne środki antykoncepcyjne mogą powodować cholestatyczne zapalenia wątroby, jak też powstawanie gruczolaków wątroby.

    T.Markowski - lekarz
    Odpowiedzi na forum nie są lekarskimi poradami specjalistycznymi, mają wyłącznie charakter informacyjny i nie zastąpią wizyty u lekarza.

    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • boje sie Spałam niedawno z moim chłopakami (dzień lub dwa po okresie) niestety...
  • NuvaRing co teraz? Witam! Mam taki problem. 03.03. dostałam okres i po wcześniejszej konsultacji z...
  • deshibasara79
    Tycie Właśnie zaczynam 3 opakowanie pigułek Madinette i zauważyłam, że...
  • surrealiste
    Plastry EVRA a kąpiel Mam pytanie dotyczące plastrów EVRA. Na ulotce nie znalazłam odpowiedzi na...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/pe0007877_kobieta_lekarz_stetoskop_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesWewnątrzmaciczny system hormonalny
    Już od wielu lat antykoncepcja przestała być tematem tabu, a...
    Twoja sugestia