Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: qlaira nowe tabletki miesiaczka?! (232)

  • 24.09.2009 10:48:34

    Witam wszystkich..Ja po zazyciu 7 mej tabletki tej cudownej Qlaira dostalam normalny okres..

  • 24.09.2009 11:51:12

    witam



    ja równiez dołącze do grona niezadowolonych z tych "super" tabletek. Dostałam 1 opakowanie od lekarza na próbe i recepte na drugie (w tej chwili właśnie go kończe.

    Piodczas pierwszego opakowania miałam silne wahania nastroju i niekończącego sie doła, płakałam z byle powodu, albo i bez powodu

    Mój facet ledwo mnie znosił... zresztą mi samej ze sobą też ciężko było momentami wytrzymac

    Przy drugim opakowaniu troche już sie to uspokoiło.

    Miesiączka po pierwszym opakowaniu wystąpiła zgodnie z planem. Pozatym miałam plamienia, a na początku drugiej polowy drugiego opakowania dostałam normalnego okresu.

    Wczoraj byłam u lekarza i mam recepte na Yasminelle, zobaczymy jak to sie sprawdzi.

    Do Qlaira na pewno nie wrócę.

    Dodam jeszcze tylko, że dodatkowym minusem jest cena (kupowałam za 48.50 zł) i słaba dostępność w aptekach



    Pozdrawiam

    red-margott

  • 30.09.2009 21:07:21

    Cześć wszystkim!!

    Jeśli chodzi o leki, to zawsze zdarzy się 1/100 dziewczyn, które mają skutki uboczne. Niestety akurat jestem nią ja . Biore Q dopiero od niedawana, ale skutki były straszne - poczynając od wyjątkowo bolesnych miesiączkach, przez plamienia 15 dni w miesiącu, po koszmarne bóle jajników, nóg i krzyża. Dlatego też, lekarz kazał odstawić i zmienił na inne. Ale jest problem... Wykupiłam leki na kilka miesięcy i zostały mi dwa niezaczęte opakowania. Jeśli ktoś je zażywa, to sprzedam po 45 zł za opakowanie (za dużo leków się marnuje).

    Proszę chętne o kontakt na karollciaw@poczta.onet.pl

  • 07.10.2009 00:04:00

    hej!! Blagam pomozcie... przeczytalam ulotke od tabsow Q. i zwariowalam. "Kolejne opakowanie należy rozpocząć bez robienia przerwy; innymi słowy - w następnym dniu po zakończeniu aktualnego opakowania, nawet jeżeli krwawienie jeszcze się nie zakończyło. Oznacza to, że kolejne opakowanie rozpoczyna się w tym samym dniu tygodnia co właśnie zakończone opakowanie" NIedlugo koncze opakowanie, a dokładnie 10.10 i nie wiem kiedy mam wziac tabletke z nowego opakowania?? Z pierwszego zdania wywnioskowalam, ze pierwsza tabletke z nowego opakowania mam wziac 11.10 a drugie zdanie mowi o tym samym dnia tygodnia, co wlasnie zakonczone opakowanie, czyli 10.10.. Blagam pomozcie?????????????????





    Z gory dziekuje!!

  • 20.10.2009 12:30:31

    Witam,ja za osiem dni kończę pierwsze opakowanie .Dwa dni temu miałam najgorzej, bo pomijam suchości,bul piersi.. .bardzo,ale to bardzo bolały mnie nogi i plecy nie tylko w krzyżu więc raczej zmienię te ...super ...tabletki

  • 23.10.2009 10:21:43

    hej Wam,

    mam problem. naleze do osob ktore panikuja co miesiac mimo brania tabletek.

    moj problem wyglada tak. przez 5 miesiecy bralam yaz- nieststy przytylam po nim z 4 kg (mialam po prostu cholerny apetyt) lekarka zmienila mi na qlaire - powiedziala mi ze mam 1 opakowanie wziac normalnie tak jakbym brala yaz - i tak wzielam, kiedy kupila,m tabletki i przeczytalam ulotke, tam napisane bylo ze powinnam wziac po ostatniej czynnej tabletce.

    11 dnia brania tabletek dostalam plamien, ktore z dnia na dzien zaczely sie robic bardziej obfite (no jak 3 - 4 dzien okresu). te plamienia trwaja juz 8 dzien.

    teraz szaleje ze zle zaczelam je brac i moge byc w ciazy... pomocy

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    25.10.2009 22:32:50

    Ja biorę drugie opakowanie. Przy pierwszym opakowaniu, w dniu przyjęcia 12 tabletki dostałam plamień, przy 18 tabletce okres. Trwał do końca opakowania). Rozpoczęłam drugie opakowanie i plamienia pojawiły się przy 6 tabletce i trwały aż do okresu, który pojawił się przy 13 tabletce. Okres płynnie przeszedł w plamienia (od 22 tabletki). Generalnie albo mam plamienia, albo okres. Cały czas. MASAKRA. Cera bez zmian (zaczęłam je brać ze względu na cerę, ale nie pomogły). Popsuły natomiast coś co działało super, czyli 28-dniowy cykl. Ale moja pani doktor przepisała mi trzecie opakowanie Qlairy - jeśli po nim nadal będzie ww. masakra, to zmieni mi na inne... Generalnie nie polecam, chociaż wierze, że niektóre dziewczyny czują się po nich super. Pozdrawiam.

  • 28.10.2009 13:06:36

    Po przeczytaniu Waszych opinii stwierdziłam, że dobrze zrobiłam nie zaczynając opakowania. Już samo przeczytanie ulotki postawilo mi włos na głowie i napedziło stracha. Jeżeli którejs z Was te tabletki pasuja to mam na zbyciu 2 opakowania po 35 zł. (ankakug@gazeta.pl). Ja pozostaje przy swoich starych tabletkach MILVANE.

  • 29.10.2009 16:25:31

    Ja biorę drugie opakowanie Qlairy, jestem już w połowie i p&ampacute;ki co... nic Czyli żadnych plamień i innych dolegliwości. Problemy były, kiedy zaczęłam brać pierwsze opakowanie - (po 5 latach przerwy w antykoncepcji hormonalnej) - ponieważ już w 8 dniu brania zaczęłam plamić, potem krwawić z dnia na dzień coraz mocniej i mocniej, praktycznie z małą przerwą po drodze do samego okresu, kt&ampacute;ry trwał ... 2 dni. Ale to podobno norma pryz pierwszym opakowaniu

    Teraz, odpukać, jest ok, choć wolę nie zapeszać...

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    07.11.2009 12:59:10

    biore qlaire od miesiaca...do tej pory nie zauwazylam u siebie zadnych zmian!zadnych plamien itp.

    ogolnie raczej jestem zadowolona tylko nie bardzo wiem co mam robic poniewaz tak jak pisze w ulotce krwawienia moga wystapic po wzieciu 26 tabletki i u mnie tak jest...ale czy mam zaczynac w trakcie krwawienia kolejne opakowanie?????????

    co mam robic????

    marta

Zobacz inne dyskusje

  • beti09
    W okresie menopauzy - suplementy diety Myślę nad zastosowaniem suplementów...
  • Witam. Mam 18 lat. Od stycznia tego roku zaczęłam się odchudzać. W...
  • Witam, Ostatnimi czasy odczuwałam pieczenie pochwy, świąd. Zakupiłam...
  • kochalam sie z chlopakiem 19 lipca zabezpieczlaismy sie (prezerwatywa) chodiz o to ze po...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/kobieta_brzuch_bol_panthermedia_a9414650_cr-W300H200.jpgFot. PantherstockZmiany części pochwowej szyjki macicy
    Przyczyną choroby mogą być zmiany hormonalne oraz zakażenia...
    Twoja sugestia