użytkowników online: 181

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
ginekologia
Oceń forum: 
 (3.4)
      Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (304) Artykuły (124) Porady (30) Społeczność (2716) Szukaj  

Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Co powoduje poronienie?
      smilefrownbiggrinwinkeekcoolconfusedrazzmadarrowexclaimevilcrycheesygrin
      Nie chcesz wpisywać KODU? Nie chcesz być anonimowy?
      Zaloguj się lub stwórz konto w serwisie.

Ostatnie posty w wątku: Co powoduje poronienie?

• Data dodania: 16.03.2011 16:42

Witam, jestem studentką położnictwa na Uniwersytecie Medycznym w w ramach pracy magisterskiej badam wpływ czynników socjoekonomicznych na częstość poronień.

Proszę o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety:
      http://moje-ankiety.pl/respond-7191.html

z góry dziękuję za pomoc!

Joanna

• Data dodania: 23.02.2011 23:55

Jeżeli moge cos doradzic ja poroniłam juz trzy razy i stwierdzili zespół antyfosfolipidowy ale moze warto sprawdzic jeszcze mycoplasme bo może byc odpowiedzialna za ten zespół. Konieczne będą badania na toksoplasmoze itp. Ja w Czwartej ciąży brałam dufaston i miałam świetnego lekarza z Persji powiem szczerze że właśnie ten Lekarz uratował mi dziecko bo inni lekarze z izby przyjęć mnie lekceważyli a w przychodniach odsyłali do szpitala bo tam mo.gą zrobić szczegółowe badania ups.Życzę wytrwałości.

• Data dodania: 28.12.2010 22:52

jestem po dwóch poronieniach, zawsze w tym samym momencie w 4 tyg. Zrobiłam masę badań, które nic nie wykazały. Z czasem ból jest coraz gorszy i nie jest łatwiej. Ciągle jest tylko jedna myśl, czy w końcu się uda. Wszyscy do okoła mają dzieci albo będą mieć i życie zaczyna przypominać koszmar.

• Data dodania: 28.12.2010 22:49