Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ciąża - czy to możliwe? Wszystko o...

(4)

Wszystko na temat wspaniałego czasu oczekiwania na nowe życie.
Zapraszam wszystkie kobiety, które starały się bądź starają o pociechę, aby napisały jak przebiegało ich leczenie i z jakim skutkiem. Czekam na wasze posty!!!

Temat: Sprawie Tabletek ( VISANNE) (4)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    21.03.2013 18:33:18

    Witam mam endo od 2 lat. Dwa lata temu też dostałam tabletki orgametrin i nie warzne czy miałam miesiączke czy jej nie miałam to i tak bolał mnie brzuch.

    4.03 br dostałam na laparoskopie bo bolał mnie brzuch i pan dr stwierdził ze mam zwrosty i musze miec ta laparoskopie jak trafiłam do szpitala ale nie oczekiwanie te lekarze w tym szpitalu traktowali mnie dziwnie tak jak bym ja udawała skręcałam się z bólu ale po badaniach stwierdzili ze ta endo i pan ordynator powiedział mi tak ze mnie bedzie mnie operował bo nie ma zadnego bochatera zeby mnie ktos otwożył po tygodniu wypisali mnie ze szpitala dostałam na strzymanie miesiaczki te tabletki (VISANNE) może ktoś brał te tabletki poprosze o radę. PS: w szpitalu dostałam miesiaczkę nie wypuścili mnie tylko obserwowali i jak przyszłam z bólem i wyszłam z bólem. Pomocy

  • Ekspert na forum
    22.03.2013 16:33:15

    Witam
    Endometrioza to choroba objawiająca się przede wszystkim bólami i nieustety bardzo trudno ją wyleczyć. Jeżeli pojawiają się cysty endometrialne wówczas wykonuje się operację. Można również w laparoskopii sunąć widoczne ogniska endometrialne co może przynieść znaczną poprawę. Tabletki przyjmuj zgodnie z zaleceniem lekarza. Również powinny przynieść poprawę.

    B. SUROWIEC - POŁOŻNA

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    25.03.2013 21:02:03

    Witam to co czytam to ja wiem. Ale mnie nadal boli brzuch nie ważne czy leżę chodzę stoję jest tak samo nie wiem co mam robic tabletki co dostaje nic mi nie pomagaja biore je 1x1. I zastanawiam się czy mogę sobie zwiększyć dawkę czy muszę czekać na kolejną wizyte gin.

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    20 Marzec 18:58:41

    Witam. W żadnym wypadku nie zwiększaj dawki leku bez konsultacji z lekarzem!. W przypadku leczenia visanne dawka wynosi 1x1, podobnie jak w przypadku innych leków hormonalnych. Na poprawę raczej nie liczyłabym od razu. Obserwując swój organizm dopiero po pełnym mięsiącu odczułam ulgę. Dodam, że ulga jest niewielka. Endometrioza to choroba ciągłego bólu. Niezależnie od tego czy siedzisz czy leżysz ból jest i będzie. Trzeba nauczyć się z tym żyć. Endometriozę wykryto u mnie 5 lat temu. Pozdrawiam

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • wioleta1987
    jestem 6 tyg po stracie dziecka poronienie nastąpiło 15.07.2014 okresu nadal nie...
  • gillettex3
    Mam kilka pytań odnośnie preejakulatu a mianowicie:- tylko preejakulat...
  • justysia188
    16sierpnia mialam swój pierwszy raz. Oczywiście krwawienie po trwało ok 3 dni,...
  • jannag56
    Wątek: miesiączka
    Witam. Jestem 6 tygodni po porodzie. Połóg również mi się...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/KBY02011_kobieta_ciaza_sukienka_brzuch_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesCzym grozi toksoplazmoza w cięży?
    Choroba odzwierzęca wywołana przez drobnoustrój...
    Twoja sugestia