Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: Stały ból piersi -objawem ciąży czy zaburzeń hormonalnych?? (1)

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    02.02.2013 02:46:50

    POMOCY!!

    Mam problem jak w temacie. Od ponad miesiąca BOLĄ MNIE PIERSI. Zaczęły 2 tygodnie przed okresem,bolały w trakcie okresu(był bardzo obfity),i bola mnie do tej pory. czyli mniej wiecej od poczatku tego roku do 1.02



    Zaznacze,że brałam wczesniej TABLETKI ANTYKONCEPCYJNE(przez 9 miesiecy),i w wakacje zrobilam sobie 5miesieczna PRZERWE. W grudniu w trakcie tej przerwy z 2 razy uprawialam stosunek z gumka+stosunek przerywany (nigdy bez zabezpieczenia,zawsze z wyjeciem przez wytryskiem) Robilam sobie ok 2 TESTY CIĄŻOWE,z racji mojego przewrazliwienia,i wszystkie wyszly NEGATYWNIE.



    Problem w tym,ze teraz bola mnie piersi. (nie mam na nich zmian) Wlasnie podczas tego okresu,gdy bolaly mnie juz piersi,wrocilam do tych samych tabletek antykoncepcyjnych co wczesniej,ponownie je zazywam. Ale wydaje mi sie ze to nie ich wina skoro te piersi odczuwalam juz 2 tygodnie przed ponownym zazywaniem tabsów. Ból nie zacząl sie dopiero po ich zażyciu.



    Co moze byc przyczyna tego bólu? CIĄŻA,czy ZABURZENIA HORMONALNE po tamtym zazywaniu tabletek? Czy one ustąpią?..zastanawia mnie tylko czy to mozliwe,by dopiero po 6 miesiacu przerwy od nich,pojawialy sie u mnie w gospodarce hormonalne jakies zaburzenia..



    Na koniec dodam,że czesto sikam,ale to juz od dluzszego czasu,ok 4 miesiecy,moze wlasnie z przewrazliwienia ze moge zajsc w ciaze... do tego temperature raz mam 36,7,a raz 37,3. ALE nie odtraca mnie od papierosów,które pale, nie czuje wstrętu do alkoholu,ani do kawy. Nie odczuwam mdłości,a apetyt mam normalny.



    Bardzo mi zależy na Waszych odpowiedziach!! Czy któraś z Was miała podobnie ?

    Co mam o tym myśleć? pomocy...

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • Astennawell
    Witam. Współżyje z moim chłopakiem od dwóch lat ale nigdy nie...
  • patka90
    Wątek: pytanko
    Witam kochałam się z mężem 16, 17, 19,20 dc bez zabezpieczenia, moje...
  • Magda111lena
    WitamJestem z watku 'Dzidzie marzec 2014'. Stwierdzilam ze fajnie byloby polaczyc watki roznych...
  • mila_olenka
    Przez 3 lata brałam tabletki antykoncepcyjne, odstawilam je w lutym i przez 4 kolejne...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/ciaza_test_ciazowy_blizniaki_panthermedia_a9070604_cr-W300H200.jpgFot. PantherstockPrzygotowanie do porodu i wczesnego...
    PIERWSZE DZIEWIEĆ MIESIĘCY Z ŻYCIA DZIECKA Kontakt z...
    Twoja sugestia