Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Operacje i zabiegi

(3)

Operacje i zabiegi, jak się przygotować, ABC pobytu w szpitalu.

Temat: stosowanie leku esmya (3)

• 07.01.2013 21:43:29

osobiście nie polecam w ogole. Stosowalam go przez 6 miesiecy z jednomiesięczną przerwą po pierwszych 3 miesiącach stosowania. Mięśniak sie nie ruszył . Byl wilkości 9 cm i taki pozostal. Kwiawien nie miałam więc na ten temat nie mogę sie wypowiedzieć. Generalnie jestem strasznie zawiedziona tym bardziej ze lekarstwo nie należy do tanich i do tego NIESKUTECZNYCH.

• 25.10.2013 19:20:02

Witam,
    jestem studentką medycyny i działam w kole naukowym ginekologii i położnictwa. W tym roku zajmujemy się skutecznością preparatu Esmya w leczeniu mięśniaków. Bardzo proszę o kontakt na podany niżej mail Panie, które stosowały ten lek. Gdyby jakieś Panie zgodziły się na współpracę to ich jedynym zadaniem byłoby wypełnienie anonimowej ankiety dotyczącej przebiegu leczenia, jego skuteczności i działań ubocznych. Nie jestem związana z żadną prywatną kliniką ani firmą farmaceutyczną, zależy mi na przeprowadzeniu badań, które pomogłyby usystematyzować wiedzę na temat Esmya i obiektywnie i na szeroką skalę ocenić jej skuteczność. Pozdrawiam smile mój mail: esmya.miesniaki(malpa)gmail.com

• 16 Luty 19:53:40

Witamy, jesteśmy studentkami Wydziału Lekarskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, działamy w Studenckim Kole Naukowym przy Katedrze Zdrowia Kobiety. Stworzyłyśmy ankietę mająca na celu ocenę skuteczności i zadowolenia kobiet z leku Esmya. Jeśli któraś z Pań stosowała ten lek lub zna kogoś, kto stosował prosimy o wypełnienie anonimowej elektronicznej ankiety, która znajduje się w linku poniżej:
    http://www.ankietka.pl/ankieta/136722/ankieta-badajaca-skutecznosc-leczeniamiesniakowmacicy-octanem-ulipristalu-esmya-i-zadowolenie-pacjentekzterapii.html
    Szczegółowych informacji możemy udzielić priv, proszę pisać na adres: esmya.miesniaki@gmail.com
    Pozdrawiamy, Katarzyna i Sylwia