Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: tabletki Azalia (79)

  • 02.10.2008 16:03:00

    Lekarz przepisał mi tabletki Azalia. Są to tabletki jednoskładnikowe więc w związku z tym mam pytanie na czym polega ich działanie. Dotąd brałam Yasminelle, ale karmię dziecko więc nie mogę ich przyjmować. Przy tabletkach dwuskładnikowych robi się 7 dniową przerwę na krwawienie z odstawienia a jak to jest przy tych tabletkach. Co z krwawieniem? Dzięki za odp

    Ostatnia edycja: 02.10.2008 16:03:00
  • 11.10.2008 15:54:00

    Witam,

    Nie rozumiem dlaczego nie zapytałaś o to lekarza, i w ogole dlaczego on sam Ci nie powiedział jak je stosowac. Nie powiem Ci jak one działaja bo nie jestem lekarzem,ale sama jakis czas temu bylam karmiaca matka i bralam Azalie. Podczas karmienia piersia mozna przyjmowac jedynie jednoskladnikowe tabletki(zabezpieczaja w takim samym stopniu jak te złożone),dotychczas byly tylko Cerazette,a od niedawna pojawiła sie Azalia,ktora jest tez dobra dla kobiet ktore pala,ktore cierpia na PMS itp.zreszta masz wszystko na ulotce,jak działaja takze.

    Podczas ich stosowania NIE ROBI SIE RZADNEJ PRZERWY-jak lekarz mogl Ci tego nie powiedziec?masakra po prostu-konczysz jedno opakowanie i zaczynasz od razu nastepne. Krwawienie pojawia sie w trakcie stosowania,skapo i na krotko,wlasciwie to bylo plamienie,przynajmniej u mnie,okres moze tez wcale sie nie pojawic.Pozdrawiam

    Ostatnia edycja: 11.10.2008 15:54:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    14.10.2008 08:38:00

    Przeczytaj ulotkę.

    Anty jednoskładnikowe mogą hamować owulację, ale nie muszą i cykl trwa.

    Pogarszają jakość śluzu, aby czas życia i ruchliwość plemników były gorsze.

    Powodują, że błona śluzowa macicy nie podlega prawidłowym przemianom i jest cały czas cienka i twarda. Takie warunki są wrogie dla ew. zarodka, który nie ma się gdzie zagnieździć i ginie.

    To wszystko masz na ulotce.



    Skoro endometrium jest cienkie, to nie ma krwawień, bo nie ma się co złuszczać.

    Ostatnia edycja: 14.10.2008 08:38:00
    Image
  • 24.10.2008 14:44:00

    Witam,

    Stosuję tabletki azalia (2 listek), chociaż nie jestem matką karmiącą. Ogólnie jestem z nich zadoawolaona, jednak zauważyłam u siebie większy apetyt. (może sie komuś przyda ta informacja)

    Nie jestem pewna dwóch rzeczy:

    Czy zaczynając drugie opakowanie tabletek jestem już zabezpieczona przed ciążą, i nie muszę stosować dodatkowych metod antykoncepcji?

    Kiedy wystąpi okres, ponieważ przy tradycyjnych tabletkach powinien juz być?

    Proszę o odpowiedź.

    Ostatnia edycja: 24.10.2008 14:44:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    25.10.2008 19:49:00

    W czasie brania tabletek dwuskładnikowych okresu nie ma wcale. Występują tylko wymuszone krwawienia, które nie są okresem.

    Nikt Ci nie powie, kiedy wystąpi krwawienie, a kiedy okres podczas brania Azalii. Oba są możliwe.

    Ostatnia edycja: 25.10.2008 19:49:00
    Image
  • 21.02.2009 20:18:00

    witajcie

    może ktoś mi tu odpowie na moje wątpliwości...

    od kilku dni biorę Azalie, mój mały ma niewiele ponad 2 miesiące i karmię go piersią, dziś mam wrażenie że drastycznie zmniejszyła mi się ilość pokarmu czy to może być po tych tabletkach czy po prostu mały ma większy apetyt?

    Ostatnia edycja: 21.02.2009 20:18:00
  • 20.03.2009 18:44:00

    Witam!! Właśnie pani doktor przepisała mi Azalię ponieważ karmię synka piersią. Czy aby wsiąść pierwszą tabletkę muszę czekać na miesiączkę tak jak przy normalnych tabletkach??

    Ostatnia edycja: 20.03.2009 18:44:00
  • VIP
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    20.03.2009 18:57:00

    Czytałaś ulotkę? Do pierwszej miesiączki zostało jeszcze może parę miesięcy.

    Ostatnia edycja: 20.03.2009 18:57:00
    Image
  • 20.03.2009 19:20:00

    Witam!! Właśnie pani doktor przepisała mi Azalię ponieważ karmię synka piersią. Czy aby wsiąść pierwszą tabletkę muszę czekać na miesiączkę tak jak przy normalnych tabletkach??

    Ostatnia edycja: 20.03.2009 19:20:00
  • 22.03.2009 20:15:00

    Witajcie w sprawie wpływu Azali na pokarm, ja już biorę 9 miesięcy i zapewniam że nie ma wpływu ani na jakość ani na ilość

    Ostatnia edycja: 22.03.2009 20:15:00

Zobacz inne dyskusje

  • lena841
    WitamBorykam się z nawróconą infekcją grzybiczną pochwy? Leczenie...
  • Jakiś czas temu zauważyłam że mam 3 wargi sromowe mniejsze. Przynajmniej tak...
  • efffka
    Mam taką niecodzienną sytuacje przynajmniej dla mnie. Kilka tygodni temu dostałam...
  • Mam taki problem. Gdzieś koło listopada-grudnia dostałam infekcji pochwy-...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/mya03518_brzuch_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesObniżenie ścian pochwy
    Obniżenie przedniej i/lub tylnej ściany pochwy.
    Twoja sugestia