Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

(3)

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: usuniecie macicy - powrot do normalnosci (144)

  • 14.12.2009 13:46:17

    Witam. Operację usunięcia macicy bez przydatk&ampacute;w miałam miesiąc temu. Czuję się już lepiej...ale mam pewne wątpliwości.Jak te jajniki i z czym są teraz połączone?Gdzie wpada jajeczko? Na razie jeszcze nie wiem jak ze wspł&ampacute;łżyciem bo celibat.Jeśli ktoś wie jaka jest odpowiedź na moje pytanka to piszciePozdrawiam wszystkich i nie taki diabeł straszny...wsztstko można przeżyć.Kaśka

  • 26.12.2009 23:40:14

    jak dlugo sie wraca do zdrowia po usunieciu macicy,mam miesniaka 3,5 cm polozonego podsluzówkowo...zastanawiam sie nad usunieciem calej macicy slyszlam, ze miesniaki lubia odrastac a ja chce by w koncu skonczyly sie moje problemy z krwawieniem comiesniecznym ktore jest krwotoczne
    mam 34 lata nie rodzilam i chyba nie ma szans na zajscie w ciaze naturalnie, wiec po co sie meczyc z czym z czym nie bedzie zadnego pozytku

  • 27.12.2009 00:49:00

    jestem 15 dni po usunięciu macicy i jajników, jestem w coraz lepszej formie. Trochę boli wnętrze, ale po za tym jest ok.

  • 29.12.2009 20:23:56

    Jestem po 2 operacjach jedna mialam 22.10.09., a druga 24.11.09.Za pierwszym razem mialam usuniety jajnik i maly miesniak na macicy,ale po 2 tygodniach przyszedl wynik i ordynator powiedzial ze lepiej usunac wszystko jesli juz nie bede rodzic,a mam juz 2 wspanialych dzieci. Wiec sie zgodzilam i jestem juz miesiac po operacji i czuje sie dobrze tylko bede musiala brac hormony...a jutro mam wizyte u ginekologa.Prosze mi napisac cos na ten temat z tym braniem hormonow ja mam dopiero 37 lat
    Szew zagoil sie dobrze mimo podwujnego ciecia,a teraz czekam na rozpoczecie wspolzycia i tez sie obawiam jak to bedzie...

  • 29.12.2009 22:01:36

    mam teraz 51 lat, w wieku 35 lat usunięto mi trzon macicy i przydatki nie brałam nigdy żadnych hormonów, dopiero ostatnio gorzej się czuję mam uderzenia gorąca i pocę się w nocy, cierpię też na nietrzymanie moczu,pozdrawiam wszystkie kobiety, z tym można żyć

  • 09.01.2010 12:02:05

    Mam usuniety trzon macicy bez przydatkow.Jaka jest roznica miedzy usunieciem macicy a trzonem macicy.Jakie moga byc skutki operacji?Czy ktos moze mi pomoc i odpowie na moje pytanie.Bardzo prosze.

  • 10.01.2010 19:03:51

    Witam Ja rowniez mam usuniety trzon macicy bez przydatkow .czuje sie w miare dobrze.Na razie nie mysle o wspolzyciu.Musi sie wszystko wygoic.Ale ciesze sie ze poddalam sie opercji i namawiam was nie zwlekajcie jak was lekarz kieruje.Nie jest zle a potem juz tylko lepiej.

  • 25.01.2010 16:24:21
    Gość 2009-03-29 14:52:00 Musieli cię zarazić jakąś bakterią w szpitalu, proś aby zrobili ci badanie jaka to bakteria aby zacząć prawidłowe leczenie antybiotykiem. Nie daj sobie bez badania wciskać na oko antybiotyku, bo leczenie będzie trwało długo.
  • 31.01.2010 19:45:24

    witam,ja jestem 2 m-ce po operacji usuniecia macicy z przydatkami.niestety juz choruje od 25 sierpnia i do 16 lutego musze wrocic do pracy bo bedzie 182 dni...troche sie boje bo mam prace fizyczna i musze nieraz dzwigac, a to jest niewskazane po tej operacji...i nie wiem co ze mna bedziejutro ide na kontrol do ginekologa.jesli ktos moze mi poradzic cos to prosze,pozdrawiam

  • 31.01.2010 20:45:11

    mam miesniaka na tylnej ścianie macicy jest on maly pani ginekolog powiedziala ze moze trzeba łyzeczkować co to jest

Zobacz inne dyskusje

  • mój problem polega na tym, że baaaardzo śmierdzi mi z pochwy. Jak siedzę...
  • Witam, Ostatnimi czasy odczuwałam pieczenie pochwy, świąd. Zakupiłam...
  • Czy przez masturbacje pocieranie mozna zajsc w ciaze blagam o pomoc ostatnio sie masturbowalam...
  • zdesperowana2120
    Wątek: brak okresu
    juz z dwa tyg temu powinnam dostac okres, a nie mam go do dzis. zamiast tego mam jakis dziwny...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/nerki_schemat_panthermedia_2246067_cr-W300H200.jpgFot. PantherstockChoroby nerek w ciąży
    U kobiet, mających problem z nerkami w 10 tygodniu ciąży dochodzi...
    Twoja sugestia