Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
ginekologia
Oceń forum: 
 (3.4)
      Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (304) Artykuły (124) Porady (30) Społeczność (2716) Szukaj  
                     

      Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

      Cysta na jajniku [287]

      • Najnowszy komentarz w tym wątku
      •  
      • Dodano: 09-06-2013, 19:27
      •  
      •  
      •  
      •  
      Miałam krwotoki... ***
      • Dodano: 05-08-2005, 18:32
      •  
      •  
      •  
      •  
      Byłam wczoraj u lekarza.USG wykazało cyste na jajniku.Od czego robia sie cysty? Czy ktoras miala taki problem.Nie przepisał mi pan doktor nic,cysta ma 3,2 cm.Mam sie zglosic za 3miesiace.Kompletnie nie wiem co mam robic.Czy ktos mi moze pomoc,doradzic.
      • Dodano: 05-08-2005, 19:53
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja mialam takie cysty dwa razy. Za pierwszym razem bardzo duza 5 na 6 cm. nie mialam zadnych strasznych dolegliwosci-ciut bardziej bolesne miesiaczki i czasem pobolewanie brzucha. Dostalam na 3 miesiace tabletki hormonalne i cysta sie rozpuscila. 2 lata pozniej znow sie pojawila mniejsza 2cm znowu przepisano mi tabletki hormonalne a rownoczesnie jako antykoncepcja. Od tej pory minelo 3 lata i wszystko jest ok!

      Moim zdaniem nie ma sie czym denerwowac icon_smile.gif
      • Dodano: 05-08-2005, 21:21
      •  
      •  
      •  
      •  
      ja tez wyleczylam torbiel tabletkami. na pewno lekarz kazal przyjsc za 3 mies bo jest jeszcze u ciebie mala i on musi zobaczyc jak rosnie, czy rosnie i wtedy zaproponowac odpowiednie leczenie. sa rozne cysty, niektorych nie tzreba leczyc, niektore hormonami a niektore sie usuwa, ale nie ma sie co martwic na zapas. na razie spokojnie. znam tylko swoja przyczyne cysty, wiec nie bede mieszac. poczytaj w necie, albo zapytaj specjalistow na drugim forum. powodzenia. zycze szybkiego powrotu do zdrowia i zebys sie nie martwilaicon_smile.gif
      • Dodano: 08-08-2005, 12:41
      •  
      •  
      •  
      •  
      Wszystkim Paniom ktore odpowiedzialy na moje pytanie bardzo dziekuje.
      • Dodano: 27-12-2005, 19:48
      •  
      •  
      •  
      •  
      Jestem 4 tygodnie po operacji torbiela jajnika i usunięciu wyrostka. Nadal odczuwam bóle w dole brzucha i gorączkuje 37,5. Czy taka sytuacja jest normalna? Proszę o pomoc pod e-mail. kwiatek31@poczta.onet.pl
      • Dodano: 18-03-2006, 14:56
      •  
      •  
      •  
      •  


      05-08-2005 o 18:32, gość :

      Byłam wczoraj u lekarza.USG wykazało cyste na jajniku.Od czego robia sie cysty? Czy ktoras miala taki problem.Nie przepisał mi pan doktor nic,cysta ma 3,2 cm.Mam sie zglosic za 3miesiace.Kompletnie nie wiem co mam robic.Czy ktos mi moze pomoc,doradzic.



      Koniecznie zmień lekarza ! Bo jest prawdopodobieństwo że cysta urosnie dostaniesz ataku nie do zniesienia i znajdziesz sie na stole operacyjnym jak ja. icon_cry.gif
      • Dodano: 18-03-2006, 20:49
      •  
      •  
      •  
      •  
      Prosze odpowiedz,jak to cysty zniknely...Czy juz nie bierzesz zadnych tabletek antykoncepcyjnych?Zainteresowana.
      • Dodano: 26-03-2006, 14:20
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja też mam cyste na jajniku...45-55-51cm jak piłka tenisowa!! Juz drugi miesiąc jestem na hormonach i teraz sie okarze czy na operacje mam isc czy coś puści...ale nie wydaje mi sie zeby pusciło skoro po pierwszym miesiacu nie drgnęła ani centymetra! icon_mad.gif boli mnie juz jakies pół roku biodro po tej stronie-ale tak strasznie-i ani mysli mi przejsc!!prawdopodobnie od tej cysty ktora mi tam na cos uciska...bol niestety jak byl tak jest dalej,a cysta ani rusz...czekam na reakcje po drugim miesiacu hormonow i jak sie nic nie zmieni to mnie lekarz wysle na stół!! icon_cry.gif ***!!
      • Dodano: 07-04-2006, 09:42
      •  
      •  
      •  
      •  
      ja tez dowiedzialam sie wczoraj ze mam cyste na jajniku,ale jest jak na razie nie duza i lekarz przepisal tabletki po ktorych powinna zniknac...mam tylko pytanie czy branie tabletek antykoncepcyjnych moglo byc przyczyna pojawienia sie cysty??? bo slyszalam juz rozne oipinie na ten temat,jednej zmoich kolezanek wykryto guzka w piersi i to wlasnie tabletki anty. byly tego przyczyna...czy wmoim przypadku tabletki mogly byc powodem pojawienia sie cysty???? tabletki bralam przez 1,5 roku przerwalam na rok i chcialam zacza ponownie brac,ale czy wtakim przypadku to bezpieczne???

      • Dodano: 20-04-2006, 22:31
      •  
      •  
      •  
      •  


      07-04-2006 o 09:42, gość :

      ja tez dowiedzialam sie wczoraj ze mam cyste na jajniku,ale jest jak na razie nie duza i lekarz przepisal tabletki po ktorych powinna zniknac...mam tylko pytanie czy branie tabletek antykoncepcyjnych moglo byc przyczyna pojawienia sie cysty??? bo slyszalam juz rozne oipinie na ten temat,jednej zmoich kolezanek wykryto guzka w piersi i to wlasnie tabletki anty. byly tego przyczyna...czy wmoim przypadku tabletki mogly byc powodem pojawienia sie cysty???? tabletki bralam przez 1,5 roku przerwalam na rok i chcialam zacza ponownie brac,ale czy wtakim przypadku to bezpieczne???

      Podobne dyskusje

      Ankieta

        

      NFZ to:

      Konkurs na forum
      Konkurs tematyczny