użytkowników online: 2641

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
ginekologia
Oceń forum: 
 (3.4)
      Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (304) Artykuły (124) Porady (30) Społeczność (2719) Szukaj  

Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Co powoduje poronienie? [176]

• Najnowszy komentarz w tym wątku
      •  
      • Dodano: 16-03-2011, 16:42
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam, jestem studentką położnictwa na Uniwersytecie Medycznym w w ramach pracy magisterskiej badam wpływ czynników socjoekonomicznych na częstość poronień.

Proszę o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety:
      http://moje-ankiety.pl/respond-7191.html

z góry dziękuję za pomoc!

Joanna
      • Dodano: 13-08-2005, 23:00
      •  
      •  
      •  
      •  
      Co może spowodowac poronienie w pierwszych tygodniach ciazy?
      • Dodano: 14-08-2005, 12:43
      •  
      •  
      •  
      •  
      mozliwe sa rozne przyczyny. jednak przy pierwszym poronieniu bardzo trudno je ustalic. moze byc infekcja, moze byc slabe zagniezdzenie, a najczesciej zarodek ma wade genetyczna i organizm "oczyszcza" sie przez poronienie. brzmi to drastycznie ale tak dziala natura na nasza korzysc jesli jest zagrozenie zdrowia matki lub przyszlego dziecka. dla organizmu pierwsze tygodnie to cos obcego. jesli jest nie do przyjecia, dzieje sie wlasnie tak. dla nas to tragedia, ale zwykle jest to z korzyscia dla nas i ciazy.
      • Dodano: 14-08-2005, 16:48
      •  
      •  
      •  
      •