użytkowników online: 3815

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
ginekologia
Oceń forum: 
 (3.4)
      Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (304) Artykuły (124) Porady (30) Społeczność (2713) Szukaj  

Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

grzybica pochwy... czy mozna sie zarazic przez stosunek?? [102]

• Najnowszy komentarz w tym wątku
      •  
      • Dodano: 09-04-2013, 18:24
      •  
      •  
      •  
      •  
      mam problem moja partnerka jest w ciazy i okazalo sie ze ma jakies ostre zapalenie grzybiczne pochwy, lekarz stwierdzil ze ta grzybica mogla sie tylko zarazic przez stosunek teraz mam problem bo mysli ze spalem z inna, duzo czytalem artykulow o grzybicy pochwy i nigdzie nie jest opisany taki przypadak ktory przenosi sie tylko droga plciowa . ona twierdzi ze nie jestem lekarzem i sie nie znam co mam robic ?
      • Dodano: 14-06-2007, 15:12
      •  
      •  
      •  
      •  
      Mam pytanie: Moja dziewczyna po raz pierwszy dostała grzybicy frown kochalismy sie kilka dni przed tym jak pojawiły sie pierwasze objawy i teraz zastanawiam sie czy tez moge byc chory?? narazie nie mam zadnych obiajawow. kochalismy sie bez prezerwatywy....
      • Dodano: 14-06-2007, 16:37
      •  
      •  
      •  
      •  
      Mogłeś się zarazić i wcale nie musisz mieć objawów, bo u mężczyzn często brak jest odznak grzybicy. Ale dziewczyna musi iść do ginekologa on zapisze jej leki dla niej i da ciebie, bo w przeciwnym wypadku po następnym stosunku grzybica powróci.
      • Dodano: 14-06-2007, 20:51
      •  
      •  
      •  
      •  
      a czy grzybica moze sie przeniesc do jamy ustnej?? uprawialismy sex oralny...
      • Dodano: 15-06-2007, 10:27
      •  
      •  
      •  
      •  
      Myśle że nie!!! Też mam grzybice, uprawialiśmy z chlopakiem sex oralny i raczej żadnych objawów on nie ma!!! pytaj jeszcze, może ktoś udzieli ci innej odpowiedzi.