użytkowników online: 1785

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
ginekologia
Oceń forum: 
 (3.4)
      Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (304) Artykuły (124) Porady (30) Społeczność (2722) Szukaj  
                     

      Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

      SKUTECZNOŚĆ TABLETEK ANTYKONCEPCYJNYCH [10]

      • Dodano: 12-07-2007, 16:33
      •  
      •  
      •  
      •  
      witaam.. mam bardzo nurtujące mnie pytanie.. mianowice.. kochałam się kila razy z chłopakiem bez zabezpieczenia, on kończył we mnie. Od tygodnia zarzywam pierwszą paczkę tabletek antykoncepcyjnych rigevidon. Byłam po 7 tabletce, dzisiaj przyjęłam 8. Czy mam się o co martwić? występuje u mnie plamienie w związku z przyjmowaniem tych tabletek, ale tak powinno podobno być. Teraz czuję jakbym miała w brzuchu balona, takie jakby powietrze w okolicach jajników.. i nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Czy powinnam udać się do lekarza? czy po prostu się tym nie przejmować, bo tabletki działają? Prooooszę o odpowiedź i z góry dziękuję..
      • Dodano: 12-07-2007, 20:37
      •  
      •  
      •  
      •  
      niech mi ktoś pomoże... ;( ;(
      • Dodano: 13-07-2007, 11:21
      •  
      •  
      •  
      •  
      dlaczego nikt mi nie pomoże?icon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gif proszę............. strasznie się martwię.....................
      • Dodano: 13-07-2007, 12:10
      •  
      •  
      •  
      •  
      Na początku brania tabletek może wystąpić różna reakcja, ja miałam różne dolegliwości min. powiększone i bardzo wrażliwe na dotyk piersi, ale po 3 miesiącach wszystko wróciło do normy.
      • Dodano: 13-07-2007, 12:14
      •  
      •  
      •  
      •  
      ale czy mogę być w ciąży? nie chodzi o to... tylko czy po 7 tabletce jest możliwość, że jestem w ciąży? bo ja nuż nie wiem w co mam wierzyć.. podobno działają od pierwszej tabletki... mój facet kilka razy kończył we mnie.. ale byłam już po 7... dzisiaj przyjęłam 10.. czy powinnam się martwić?
      • Dodano: 13-07-2007, 12:58
      •  
      •  
      •  
      •  
      Nie stresuj sie ja biore tabletki odpół roku i na początku tez sie stresowalam chociaz nie bylo czym pozdrawiam icon_biggrin.gif
      • Dodano: 13-07-2007, 15:09
      •  
      •  
      •  
      •  
      powiem tak ulotki zapewniaja ze skutecznosc antykoncepcyjna jest od pierwszego dnia stosowania tabletek wiec chyba nie masz sie czym martwic. ja jednak przez pierwszy miesiac stosowania zabezpieczałam sie dodatkowo ale moja znajoma postąpiła dokładnie tak jak ty i nie jest w ciąży wiec chyba wszystko bedzie dobrzeicon_smile.gif
      • Dodano: 13-07-2007, 17:32
      •  
      •  
      •  
      •  
      Gdy zapytałam mojego ginekologa kiedy jestem bezpieczna powiedział mi,ze od pierwszej tabletki.
      • Dodano: 13-07-2007, 22:30
      •  
      •  
      •  
      •  
      oj dziewczynki moje.. kochane jesteście :*** dziękuję za odpowiedzi... ale i tak się jakoś str4esuje, zwłaszcza, że jakieś takie dziwne uczucie w okolich jajników czuje.. nie wiem od czego to.. czy od seksu, czy od tych tabl;etek, mam nadzieję że to nie ciążą.. Nigdy nie stosowałam tavletek anty i się jakoś boję, bo do końca nie ufam im, ale jeżeli twierdzicie że działa to świetnie ;*** w ogóle to mam jeszcze jedną wątpliwość, bo jeżeli np. kobieta zajdzie w ciązę, a wciąż bierze tabletki anty. to czy po tych 21 dniach wystąpi u niej krwawienie? bo czytałam, że to krwawienie jest wynikiem przyjmowania hormonów. Czyli że nawet jeżeli będzie w ciązy to będzie mieć to krwawienie? czy ono po prostu nie wystąpi u niej w związku z tym że jest w ciąży? pozdrawiam i wiem, może to głupie pytania, ale liczę na waszą odpowiedź.
      • Dodano: 14-07-2007, 04:55
      •  
      •  
      •  
      •  
      jeśli bierzesz regularnie, nie zapomniałaś żadnej tabletki, jesli nawet się spóżniłaś (max do 12 godzin) to jesteś bezpieczna, nie wymitowałaś, bo wtedy tabletka przyjęta np krótko przed wymiotami może się nie zdążyć wchłonąć, antybiotyki tez mogą mieć wpływ dlatego czsami warto poinformowac lekarza, ze się bierze tabletki, jesli tego przestrzegasz nie będziesz w ciąży, to są bardzo rzadkie przypadki, że tabletki nie zadziałały, teraz wybierzesz 21 tabletek i dostaniesz okres, ponieważ to twoje pierwsze opakowanie okres może sie pojawić w tej 7 przerwie, nie od razu może to być 3 lub 4 dzień, zatem się nie stresuj, jeżeli dalej będziesz się obawiać ciąży to zrób test, ale na pewno nie będziesz, tabletki są skuteczne jeśli są dobrze dobrane i przestrzega się reguł dotyczących ich przyjmowania, ja brałam 1,5 roku potem przymusowa przerwa, bo moja wątroba nie dała rady, dlatego warto po pół roku zrobić próby wątrobowe, powodzenia i miłych wakacji

      Podobne dyskusje

      Ankieta

        

      NFZ to:

      Konkurs na forum
      Konkurs tematyczny