Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Najnowsze na forum
ginekologia
Oceń forum: 
 (3.4)
      Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (304) Artykuły (124) Porady (30) Społeczność (2720) Szukaj  
                     

      Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

      ciąża a leki [6]

      • Dodano: 28-08-2004, 10:23
      •  
      •  
      •  
      •  
      Czy w pierwszym trymestrze ciąży taki lek jak MACMIROR 500 może spowodowac uszkodzenia w rozwoju dziecka? Lek ten przypisal mi lekarz ginekolog. Przyjęłam wszystkie 12 globulek, tak jak polecił. Proszę kogoś o odpowiedź.

      ulahar

      • Dodano: 28-08-2004, 10:54
      •  
      •  
      •  
      •  
      Macmiror jest lekiem dopochwowym o szerokim spektrum dzialania stosowanym w leczeniu infekcji drog rodnych. Leczenie tego typu infekcji jest niezmiernie wazne w ciazy, nieleczone moga bowiem doprowadzic do powaznych powiklan np. przedwczesnego odejscia plynu owodniowego lub infekcji ktore przelozyc sie moga na plod. Jesli wiec lekarz przepisal Ci macmiror to znaczy ze rozumie to ryzyko i dba o prawidlowy rozwoj ciazy. Preparaty stosowane miejscowo ( w pochwie) zawierajace skladniki leku Macmiror można podawać w ciąży i w okresie karmienia piersią. Troche wiecej zaufania do lekarza !! pozdrawiam.

      • Dodano: 02-09-2004, 09:26
      •  
      •  
      •  
      •  
      A ja mam takie pytanko!

      Lamitrin i ciąża?!

      Jak lekarze sie zapatruja na to?

      Czy jakies przeciwskazania sa?

      Wiem,ze kobieta w ciazy bioraca leki pp powinna zazywac kwas fioliowy ( ja biore folik jak narazie) ale czy nie ma zadnego ryrzyka ze dzidzka sie urodzi z jakas wada? Pomozcie bo chce niedlugo starac sie o dzidzke. Aha i jeszcze jedno. Czy jakies powiazania rodzinne moga byc? Bo moja tesciowa tez choruje na epilepsje. Tylko nie mamy typowiej epi poniewaz nie mamy czestych napadow, ja np nie mialam juz rok i 8mcy a ona wogole. Poradzcie mi.

      Pozdrawiam

      Gosia
      • Dodano: 02-09-2004, 21:00
      •  
      •  
      •  
      •  
      Koniuecznie udaj się do prowadzącego neurologa i powiedz mu o planachg rozrodczych, on ustawi Cie na bezpiecznych lekach dla ciężarnych.
      • Dodano: 11-02-2006, 22:24
      •  
      •  
      •  
      •  
      Mam pytanko: czy w czasie miesiączki można używać MACMIROR? bo juz stosuje od 2 tygodni i zostały mi jeszcze 5 globulek a dostałam okres? co robic? przerwać czy stosować dalej? prosze o szybką odpowiedź icon_smile.gif
      • Dodano: 13-02-2006, 22:12
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam jako ze MACMIROR to lek dopochwowy to na czas miesiaczki jego stosowanie powinno sie przerwac i dokonczyc kuracje po miesiaczce.

      Pozdrawiam

      Aleks

      Podobne dyskusje

      Ankieta

        

      Czy stosujesz antykoncepcję?

      Konkurs na forum
      Konkurs tematyczny