użytkowników online: 1375

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (2.9)
      Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (376) Artykuły (160) Porady (103) Społeczność (7137) Szukaj  
                     

      Forum - Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

      do P. Doktor-silny ból głowy podczas okresu [2]

      • Dodano: 30-12-2005, 12:37
      •  
      •  
      •  
      •  
      witam,

      bralam tabletki ogolnie 3 lata, ostatnie to byly diane i od roku mialam straszne bole glowy podczas okresu trwajace kilka dni - bez przerw- z tego powodu odstawilam tabletki, ale glowa boli dalej, mam nieregularne cykle. wiec mysle ze ten bol glowy to nie od tabletek, chyba ze tabletki jeszcze do konca nie zostaly "wydalone" z organizmu i dlatego ten bol glowy. od konca ostatniego opakowania minelo juz 2 miesiace. I teraz nie wiem czy dalej zaczac stosowac tabletki czy lepiej nie.Prosze o odpowiedz. Eszystkim zycze szczesliwego Nowego Roku
      • Dodano: 02-01-2006, 11:12
      •  
      •  
      •  
      •  
      Spróbuj brać 3x1 aspiryny na już na 3 dni przed miesiączką i w czasie. Jesli nie pomoże trzeba iść do lekarza ogólnego albo neurologa. Pozdrawiam[addsig]

      Ilona Królak

      Podobne dyskusje

      Ankieta

        

      Która z chorób NIE jest przenoszona jest drogą płciową?

      Konkurs na forum
      Konkurs tematyczny