Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Najnowsze na forum
Oceń forum: 
 (2.9)
      Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta
       O grupie Forum  Wiadomości (376) Artykuły (160) Porady (103) Społeczność (7137) Szukaj  
                     

      Forum - Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

      nierówne piersi [9]

      • Dodano: 03-02-2006, 17:00
      •  
      •  
      •  
      •  
      Moja 17 letnia córka ma bardzo nierówne piersi. Prawa to rozmiar duże B, a lewa to małe A. Żadne wkładki nie są wstanie tego wyrównać. Ginekolog-endokrynolog u którego byłam nie umiał mi pomóc i poradził mi szukać pomocy u specjalisty w W-wie. Ja niestety nie wiem gdzie. Proszę o namiary na lekarzy zajmujących się tego typu problemem.

      Alicja

      • Dodano: 03-03-2006, 19:42
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja również mam ten sam problem co Pani córka. Jedyna różnica polega na tym że ja mam lewą pierś większą ( miseczka duże B ) od prawej ( małe A) ...no i ja mam juz 23 lata . Niedawno byłam z tym problemem u ginekologa - wcześniej nie pzrejmowałam sie tym tak bardzo gdyż miałam nadzieje iż pierśi wyrównają sie z czasem...jednak mam już 23 lata i co prawda obie rosną ale prawa zdecdowanie wolniej. Ginekolog powiedział mi że może pzrepisać mi tabletki antykoncepcyjne yasmin i że one mogą pomóc na ten problem ale ja jakoś nie wierze w to ... bo przecież one bedą działać na obie piersi a nie tylko na jedną.. nie wiem czy się zdecydować na te tabletki - że różnica może być jeszcze wieksza ... Co Wy na to ??
      • Dodano: 04-03-2006, 17:32
      •  
      •  
      •  
      •  
      witam...ja mam 31 lat i rowniez nierowne piersi z tym ze chyba mniejsza roznica u mnie wystepuje.Moj lekarz powiedzial ze taki moj urok ale domyslam sie co czujecie.wlasciwie tabletki anty jak napisalas dzialaja na obie piersi wiec moze idz do innego lekarza,zobaczymy co on ci powie.

      pozdrtawiam....
      • Dodano: 04-03-2006, 18:06
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witaj Anara icon_smile.gif dzięki za odpowiedź, mam jeszcze pytanko - skoro Twoja różnica między jedną i drugą piersią nie jest taka duża jak u mnie to ciekawi mnie czy robiłaś coś w tym kierunku, czy może Twoj lekarz dał Ci jakieś zalecenia...co mogłoby pomóc rosnąć tej jednej mniejszej piersi...ja słyszałam że delikatne masaże tej piersi mogą jej pomoc - no na pewno nie zaszkodzą...A może Ty znasz jakies inne sposoby na pobudzenie tej piersi...Problem polega na tym że ona za wolno rośnie w stosunku do tej drugiej...może jest jakiś sposob na to ... icon_confused.gif Proszę o odpowiedz.
      • Dodano: 04-03-2006, 23:15
      •  
      •  
      •  
      •  
      Sluchaj tilio.Mysle(choc nie wiem wizualnie jak wyglada u ciebie ta roznica),ze masaze to dobry sposob zawsze masaz wplywa korzystnie na rozwoj.U mnie jest jeszcze tak ze czesto chowa mi sie brodawkaicon_smile.gif wiec jeszcze lepiej co? Moj lekarz nie kazal mi tego leczyc taki juz urok powiadaicon_smile.gif))).Nie zamierzam nic z tym robic pogodzilam sie z tym juz.

      Pozdrawiam...
      • Dodano: 19-02-2010, 19:03
      •  
      •  
      •  
      •  
      Mam bardzo podobny problem, mam 17 lat, moja prawa pierś ma rozmiar duże D, a lewa, małe B, Różnica jest bardzo widoczna. Stosuję masaże, od roku, ale efektu nadal nie ma. Od dosyć dawna mam ten problem, gdyż bardzo wcześnie dojrzewałam. Wspomagam się wkładkami silikonowymi, jest to niewygodne, ale przynajmniej nie narażam się już na dziwne spojrzenia. Koryguję to też odpowiednią bielizną. Nie wiem czy jest jakikolwiek sposób na pobudzenie mniejszej piersi do wzrostu?
      • Dodano: 20-02-2010, 14:12
      •  
      •  
      •  
      •  
      Ja niestety też mam nierówne, różnica jeden-dwa rozmiary. Tylko, że ja mam już 26 lat. Tobie mogą się jeszcze wyrównać, trzymam kciuki!
      • Dodano: 09-04-2012, 20:32
      •  
      •  
      •  
      •  
      Też mam nierówne piersi. Różnica jest duża, nawet bardzo. Jedna pierś jest dwa razy większa od drugiej, co najmniej. Bardzo sie tego wstydzę. Napiszcie mi czy macie facetów?? Szczególnie te dziewczyny co maja tez taka dużą różnicę w wielkości. Ja mam 22 lata i jak na razie jeszcze nikt mnie nie,,dotknął''. Zresztą nawet nie wyobrazam sobie abym miała sie komuś pokazać nago. To okropnie wygląda. Sama siebie nie akceptuje a co dopiero oczekiwać tego od kogoś innego.
      • Dodano: 10-04-2012, 13:28
      •  
      •  
      •  
      •  
      Witam
      Myślę, że niepotrzebnie się zadręczasz i masz kompleksy z tego powodu. Jeżeli znajdzie się ten który Cię pokocha to nie będzie miało dla niego znaczenia czy jedna pierś jest większa od drugiej czy nie. Wierz mi, że nie w wielkości biustu jest problem. Być może jest on w Tobie. Podświadomie odsuwasz się o facetów myśląc tylko o swoich piersiach i o tym, że "na pewno" jemu się nie spodoba. Dziewczyny uwierzcie w siebie !

      BEATA

      Podobne dyskusje

      Ankieta

        

      Co znaczy słowo amenorrhoea primaria?

      Konkurs na forum
      Konkurs tematyczny