Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: wpływ tabletek antykoncepcyjnych na ciąże........ (2)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniższych opcji:


odpowiedz nowy wątek
schowek
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-09-2005 13:38:00

    czy jeśli byłabym w ciąży (a nie wiedziałabym o tym) to czy stosowanie w pierwszychh dwóch tygodniach ciąży tabletek antykoncepcyjnych (Harmonet) jest szkodliwe dla dziecka?

    Ostatnia edycja: 30-09-2005 13:38:00
  • Reklama

  • Komentator
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    02-10-2005 16:31:00

    Jeżeli rozwijający się zarodek byłby płci męskiej mógłby być narażony na wystąpienie wady w obrębię narządów płciowych, zagrożenie tego typu wadami nie jest jednak duże[addsig]

    Ostatnia edycja: 02-10-2005 16:31:00

    Dr n.med. Przemysław Binkiewicz



  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • lenka87
    Prosze o odpowiedz Witam. Chciałabym sie dowiedziec czy jest to mozliwe zeby doszlo do zaplodnienia dwa dni po...
  • cukrowasisi
    Bardzo prosze o pomoc!:( Witam na wargach sromowych mam takie krostki, bardzo sie denerwuje i zastanawiam co to moze...
  • abigail91
    ZA WYSOKIE TSH W 19 TYGODNIU CIĄŻY MIMO BRANIA TABLETEK Witam Was. Bardzo proszę o pomoc....Endokrynolodzy zapadli się pod ziemię. Moja...
  • losike
    Krwawienie dzien po stosunku Witam.W piatek (23.01) doszlo do stosunku miedzy mna i moja partnerka. Byl to nasz pierwszy...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/pe0065215_kobieta_brzuch_ciaza_piersi_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesZmiany w piersiach w czasie ciąży
    Wszelkie przemiany, które następują w piersiach w czasie...
    Twoja sugestia