Serwisy Medforum

Reklama

Reklama

Forum: Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

(3)

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: Wysoki poziom DHEA SO4 i testosteronu (1)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniższych opcji:


odpowiedz nowy wątek
ulubione
  • Wysoki poziom DHEA SO4 i testosteronu
    Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    18-02-2010 13:20:50

    Witam,
    Od dłuższego czasu mam problem z owłosieniem w nietypowych miejscach (np. na twarzy), i z bardzo bolesnymi miesiączkami. Byłam u ginekologa, pani doktor zaleciła badania - wyszło, że poziom testosteronu i DHEA SO4 jest ponad dwukrotnie zwiększony(powtórzono badanie dwa razy), prolaktyna w normie. Biorę pierwsze opakowanie tabletek Qlaira, mam receptę na następne 3 miesiące.

    Co oznacza tak wysoki poziom tych hormonów? Czy tabletki antykoncepcyjne pomogą w unormowaniu poziomu? Czy należy wykonać jakieś dodatkowe badania?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Ostatnia edycja: 18-02-2010 13:26:20
  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • aanusiaa
    ciąża a trioxal.. witam! mam problem.. od jakiegoś czasu 'walczyłam' z infekcją bakteryjną.....
  • Olaa25
    Ból głowy na koniec miesiączki WitamMnie potwornie boli głowa zawsze na koniec miesiączki smutas.gif . Najpierw boli...
  • marozuczka89
    Plamienia po stosunku Witam od nie dawna mam problem z brązowymi plamieniami po stosunku, które...
  • nimfa89
    Czy mozliwe ze jestem w ciazy? Witam od dwoch miesiecy nie mam miesiaczki ogolnie miesiaczkuje bardzo nieregularnie. Myslalm ze...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/pe0065250_kobieta_ciaza_brzuch_nagosc_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesCo zrobić, by stres nie przeszkadzał...
    Zachwianie emocjonalne spowodowanie silnymi przeżyciami,...
    Twoja sugestia