Zaloguj
Reklama

III edycja kampanii „W trosce o kobiety”

Autorzy: Warsaw Press
III edycja kampanii „W trosce o kobiety”
Fot. Warsaw Press
(0)

Już dziś rusza III edycja kampanii „W trosce o kobiety” przygotowana przez Warsaw Press.

Reklama

„Celem publikacji jest edukacja społeczeństwa na temat chorób dotykających kobiet – ich przyczyn, diagnostyki i możliwości leczenia. Podejmujemy m.in. kwestię kobiecych nowotworów, infekcji intymnych oraz otyłości - choroby ciała i duszy. Chcemy przekonać kobiety, że regularne badania profilaktyczne są najważniejszym krokiem do długiego, zdrowego i szczęśliwego życia.”

Kampanię otwiera wypowiedź Prezesa Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników, prof. Mariusza Zimmera na temat regeneracji i odmłodzenia miejsc intymnych. Dr Tomasz Gołąbek radzi co robić, by uniknąć zakażeń układu moczowego a lek. Marta Mączka opowiada o nawracających infekcjach intymnych - problemie wielu kobiet.

Członkowie Klubu Młodych Ginekologów Onkologów - dr Jakub Staniczek i dr Kamil Zalewski podejmują temat profilaktyki raka szyjki macicy - regularnych badań cytologicznych i szczepień przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV).

Polecamy także lekturę wywiadu z Anetą Grzegorzewską, Dyrektor Pionu Korporacyjnego i Relacji Zewnętrznych Gedeon Richter Polska, która opowiada o szczegółach społeczno-edukacyjnej akcji „W kobiecym interesie”.

Dr Jakub Bukowczan podkreśla, że przyczyn otyłości w 99% przypadków należy szukać w psychice pacjenta a Barbara Górska, Wiceprezes Stowarzyszenia Na Rzecz Walki z Rakiem Jajnika Niebieski Motyl mówi o potrzebach pacjentek chorych na raka jajnika w Polsce.

Na łamach kampanii znajdziemy również artykuł dotyczący profilaktyki chorób piersi, w którym dr Paweł Kabata tłumaczy, czym różnią się metody diagnostyki - mammografia i ultrasonografia a także kiedy, i w jakim wieku należy je wykonywać.

Zachęcamy do lektury materiałów w dzisiejszym wydaniu Gazety Wyborczej a także TUTAJ

Patronem medialnym kampanii jest ForumGinekologiczne.pl

Piśmiennictwo

Informacja prasowa


Reklama
(0)
Komentarze